Semester äntligen!
Idag är det sista dagen före semstern!
Det ska bli så skönt att få vara med familjen ett par veckor.
Jag vill passa på att önska alla härliga KiF:are en underbar sommar med mycket smör på!!!
Vänliga hälsningar
Katarina
Härligt!
Ha en fin semester. Imorgon är sista dagen för familjen på arbete resp. dagis och sen blir det lajbans. 
Mycket smör i sommar ja, absolut. Alltid. 

Tack så mycket!
Hoppas att ni får roligt!

Grattis till semestern - en annan får jobba lite till innan det är dags.

#3 hur länge till innan du har "frisedel"?
Trevlig semester önskar jag också, själv skall jag jobba 2 veckor till.

#5 Tack detsamma! 

Trevlig semester! Jag har börjat min idag. Och vädret är katastrofalt. Spöregn och storm. Men - man kan ju göra trevliga saker inomhus också… 

Här (Stockholm) har det störtregnat hela förmiddagen
Ha en trevlig semester!!

Som vikarie jobbar man som mest när alla andra är lediga, så jag har redan haft min semester, nu blir det att jobba som attan hela sommaren!

Hoppas att du får bra väder i helgerna så att de går att utnyttja på bästa sätt! 

Ha en underbar semester! Njut av varje minut och var i stunden

#10 Jag jobbar i vården, så veckodagarna spelar ingen roll för mig (förutom att man får lite mer betalt om det är helg). Och sambon är forskare och jobbar jämt, så ingen av oss märker nån större skillnad på vardag och helg!
När jag jobbar natt (periodvis) skulle man ju rent teoretiskt kunna hinna sola på dagarna, men man måste ju sova nån gång också, och det är ett sattyg om det är för varmt. Gnäll gnäll! 

Semester, vad är det! Går det att äta! 
Har inte haft semester på tre år! Men, så är det ibland när man är egen företagare! 
Men i januari har jag hoppfullt bokat en resa till Lanzarote! 

#11 Tack detsamma!!
#12 Då jag har Hashimoto så menar jag att bra väder är inget regn, lagom med sol och högst 20 grader!!
#13 Du får tänka att när ni är iväg så sitter vi andra här hemma i rusket!!

#14 jag vet!!! 

#4 3 arbetspass till = dvs 1 vecka. Åh så jag längtar!

Har semester nu, andra veckan, tre kvar!! Regnar för fullt och har just köpt blommor till rabatten, behövs ingen vattning ännu!!
Längtar till de varma sommarkvällarna som man kan sitta uti i länge, länge…..