Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: om-sajten
Läst 2285 ggr
Pussgurkan
0

Vad betyder "iFokus-poäng"?

Det står så i överst högra hörnet. Vad betyder det?

lizaohman
0

Åh, vi får finare och finare stenar ju aktivare vi är på iFokus-forumen :D

Det har, såvitt jag vet, ingen som helst betydelse för någonting, mer än att man t ex kan se ifall det är någon nykomling som kastar sig in i diskussionen. Så kallade troll identifieras ofta genom långa anti-LCHF-inlägg och har ingen större tidigare aktivitetsnivå på forumen. Men inte ens det stämmer, då man kan ha varit aktiv på ett annat forum innan man kommer hit och trollar :D

Vet någon annat nån annan funktion av juvelerna?

Pussgurkan
0

Jag tycker det verkar som om poängen ökar utan att jag egentligen gör något eller skrivier något …. men jag kan ha fel

nyborjare08
0

Tydligen kan det ha att göra med att iFokus ligger på olika (?) servrar eller nåt liknande. När man skriver ett inlägg så hänger inte alltid poängen med på en gång, utan kan komma senare.

Pussgurkan
0

Har jag fel eller växer kristallen allt eftersom poängen ökar?

lizaohman
0

Nej den växer inte

Margareta
0

Den byter bara färg

Numer pensionär i Nynäshamn

[Pennylane1]
0

imin webläsare (?) kan man inte se dom riktigt för dom står mitt i namnet, ifall användaren har ett rätt långt nick, och det går inte att få fram infon heller för när man för pekaren på vissa så ser man bara användarnamnet. Färgen är också svår att se här i min dator iallafall, det ser blått ut allting för namnet ligger över.

Margareta
0

I min webläsare ser det ut som att du har samma tjusiga färg som jag har!

Numer pensionär i Nynäshamn

[Pennylane1]
0

ja det stämmer och din färg ser jag faktiskt! Ditt namn slutar alldeles i kanten på opalen! (som väl borde heta topas Obestämd en opal är väl inte gul egentligen?)

Pussgurkan
0

Jag har haft kristall länge nu och med alla mina frågor om allt Flört så tycker jag att den snart borde byta färg…. är nyfiken på vad som kommer näst.

Andina
0

Klicka på (bilden av) din kristall i den "svarta rutan" uppe till höger (den där du bl a kan klicka in dig på din personliga sajt, "mina inlägg", "mina sajter", "mina vänner" osv - så ser ni lite om vilka kristaller vi får vid vilka poäng…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Pussgurkan
0

Åh, bara 84 poäng kvar till ny färg Glad

lizaohman
0

Då kan du få svara på det här inlägget och bara ha 79 poäng kvar Pussgurkan :D

Pussgurkan
0

JIPPI nu har jag bytt ädelsten … Guld i mun har passerat 500 poäng

[Pennylane1]
0