Ska vi byta grejer med varandra? :D
Hej! Jag har läst om veckomatsedlar och att man äter det som passar en själv! MEN jag är en enkelspårare som behöver hjälp att spåra ur! :D
Jag skriver gärna veckomatsedlar (enklare att handla så) och skulle gärna vilja byta med nån bara för att få tummen ur att ändra mat lite då och då!
Sen kommer det självklart att ändras och bytas beroende på vad man kan/vill äta!
Att byta inför Stundande Måndag skulle funka för mig? Någon som vill vara med? Kan var lite halvsvårt nu till sommaren men jag är ändå nyfiken på att börja "swappa" veckomenyer! FÖR INSPIRATION SKULL!
Ett upplägg är att man gör en lista med mailadresser och man skickar till den under sig och nästa sväng den två steg under sig och så vidare! Funkis?
Någon som är med?
Ett förslag för hur veckomenyn ser ut:
7 Middagar med länk till recept eller utskrivet recept
För den som slaviskt räknar kolhydrater får gärna skriva ut det!
Nån som är med och har input/förslag?
Själv planerar jag aldrig men hoppas du får svar! 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Jag vill gärna åka snålskjuts och ta del av era matsedlar eftersom jag inte klarar att göra en själv.
Jag kan vara med men är det inte lättare att bara skriva här ut sin veckomatsedel så att man kan plocka det bästa ur allas? :-)
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Http://northnaked.com
Vi väntar kattungar (mitten av september!)
Jag vill gärna vara med men känner att mejlinglista inte är optimalt. Vet inte vad som skulle kunna bli ett bra sätt så jag får fundera lite 
Bra initiativ dock!

Ja vi kan ju lika gärna skriva upp dem på en tråd här? Mer förslag så kan någon eller jag lägga upp sin lista, lite såvrt i semestertider kanske!

Första månaden åt jag bara tacokött med ost,lite sallad och massa cf. Andra månaden åt jag bara bacon & ägg, köttbullar med gräddsås och nu äter jag bara kycklingfärs med dragon + vitlök. Tror tyvärr inte att jag kommer kunna ge inspiration till någon här.. :P
nej jag orkar inte göra några matsedlar… men det finns ju trådar där folks skriver in vad dom äter dag för dag, om man vill ha matsedlar kam man ju läsa där och ta några dagar här och var som verkar lockande?