Bild
Hur får man in en bild till sin signatur? Jag tycker det hade varit roligt istället för den där anonyma gråa gubben
Mina inställningar - under profil - ändra avatar…
Följ gärna med på min resa som förstagångsmamma, lärarstudent och från fet till normalviktig på min BLOGG!!

Aha! Tack!
Nu har jag den bild som jag ser ut då jag INTE ser mig i speglen
Har ni oxå konstiga speglar som visar en annan person ..??…??

Åh så skönt då är den inte bara jag som har köpt de "måndags-exemplaren" av speglar *haha*

*HAHA* Precis min mening! Jag undrar bara HUR hon flyttade in och NÄR - för jag ska ärligt säga att jag såg inte själva "inflytten". Plötsligt var hon bara där….
Det lustiga är oxå att då jag vägde som mäst så hade jag ett par älsklings trosor. Sedan en dag på jobbet sa en jag jobbade med att det nu var dags att skaffa mig ett skärp för att byxorna trillade av (jag gick och drog upp byxorna omedvetet) jag "upptäckte" då att det var trosorna som trillade av
Så jag gick och köpte ett par nya (som jag provade i affären) då jag kom hem och tittade på de nya så tyckte jag att det var helt onödigt köp -> de var inte ett dugg mindre. Det slutade med att jag la de nya ovan på de gamla och till min häpnad så var de nya trosorna ca 5 cm mindre runt om - på alla sidor så att säga.
Inte tycker jag att jag är 35kg lättare, inte ser jag det och inte såg jag att jag hade gått upp från idealvikt till min "maxvikt". Varför ser man inte sånt?
Det tar lååång tid för huvudet att hänga med i förändringarna! Jag ser en ungfär lika stor fetknopp i spegeln varje dag men samtidigt hänger mina gamla kläder och några jeans är knappt ens idé att ha skärp på eftersom de är så mycket för stora! Så nåt stämmer inte… 
Men visst är det kul när kläderna hänger! Det är ju ett konkret bevis, eftersom tanten i spegeln envisas med att se likadan ut!

Jag har faktiskt sparat några gamla kläder från min "storhets tid" och de hänger som tält. Men inte ser jag det i speglen. Jag tror inte att jag kommer att se det iheller. Man ser ju sig själv hela tiden så att man har svårt att ser skilnaden. Även om jag VET att den är där. Jag tom sparat mina "jätte-trosor" som "bevis" 
trevlig presentation du har pussgurkan!

#9 Tack. Hoppas den inte blev för personlig - känns lite utlämnande men va' f.n ingen vet vem jag är IRL (hoppas jag)
Det kan du ju bara avgöra själv men JAG tyckte inte det!
Jag tycker den var fin!
Det är ju som du säger ingen som vet vem du är och det är alltid bra att veta mer om situationen när man ger råd.
Det är många som haft svårt att få barn som fått hjälp med den här kosten - så jag säger bara
Lycka till och berätta gärna hur det går framöver!
Numer pensionär i Nynäshamn
Även om tjockisen faktiskt har minskat lite i omfång på sistone