Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 3810 ggr
Diana61
0

Aftonbladets rubiker idag !!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni sett Aftonbladets framsida idag ???

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

[ngupa]
0

Skrattande

kajsa71
0

Javisst! Samt ett bra reportage om LCHF här!

kajsa71
0

Dessutom åtföljs artikeln av  Rössners vanliga kommentarer om hur farligt  det är med LCHF. Ska han aldrig ge sig?

kaisakavat
0

Såg det där när jag handlade tidigare idag. Garvade.

Tog bild med telefonen, men sen dög jag inte till att överföra den till datorn… Skäms

De lovar minus två kilo per vecka - idioter!

maxiq
0

Belinda berättar sin historia på Kostdoktorn utan att den filtreras genom en journalist.

Wtn3
0

Rössner blir jag inte klok på, är inte det samma man som på radio för några månader sen fick backa från att mättat fett skulle vara farligt och gick med på att det viktiga är att inte äta så mycket att man blir fet, oavsett vad man äter…?

milky
0

Så kul att se, spännande att LCHF slår igenon medialt, då och då :)

parsley
0

# 6 är det inte han som äter hallonbåtar?

raphanus
0

#8 - Är det inte han som är en skäggig tomte från Svealand?

greensis
0

#8 Men, Parsley, jag tror han sade att det var lika effektivt som att äta hallonbåtar och joddla.

Glöm för allt i världen inte att joddla, alltså.Flört

Fabricati diem, pvnc!

skogs-tolva
0

Vad som stör mig mest är att alla omtalar LCHF som en diet, det är det ju inte.

Jag anser att det är en livslång kostomställning.

Det svarar jag alla som frågar när jag ska sluta med detta 'bantande'…

Obestämd

parsley
0

När ska Annika Dahlqvist,  Sten Sture Skaldeman eller någon annan LCHF:are få en egen liten ruta när de förklarar vikten av att äta LCHF i samband med alla andra kost- och bantingsartiklar? Glad Rätt ska vara rätt.

milky
0

Min kompis arbetar med förståndshandikappade. De hade besök av en dietist som föreläste. Min kompis frågade vad hon tyckte om LCHF.

Dietisten "freakade-out" och sågade LCHF rakt av. Enligt henne är vi "oansvariga mot oss själva, då vi utsätter vår kropp med detta".

Är det inte spännande!?

monsunrain
0

Jag har en mamma som tyckte att detta lät ju intressant och det ligger nog något i det… så var jag och tog prover som inte var så bra… direkt så var jag ju tvungen att göra som läkaren sa enligt mamma då…jag byter läkare istället!

julia61
0

Kan dietisterna vara lite rädd för omställningen? Den går ju över efter ett tag!!Glad

Jag törs inte nämna lchf längre, de är så nedlåtande folk, så jag fortsätter o låter dem vara!!

Branneli
0

Hrmmm 2kg/vecka ??  Oskyldig

Alltså har det inte gått en vecka sen slutet på januari till dagens datum ,för mej….eftersom jag inte tappat nå´t kilo…..Obestämd

För visst är allt sant stor i tidningen Tungan ute

MEN, jag har fått andra hälsovinster…dock ej att förglömma !! Jaja, när kilona försvinner så kommer det som en glad överaskning….det finns ju några överflödiga, trots allt….

Diana61
0

Jag kan nu med glädje tala om att jag passerat mina första 10 kilon sedan mitten av januari! Och mår kanon!! Kläderna börjar hänga på mig nu så jag får gå och dra upp byxorna hela tiden :-)

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

lizaohman
0

Jag blev lite besviken att motion nämndes som en framgångsfaktor för viktminskning i artikeln - så är det ju inte, som ni vet, men det verkar vara svårt att få folk att fatta att den gamla förbränningsmetoden är galen.

rössner sa: "… stå på händer, äta hallonbåtar och joddla". Då skulle jag också gå ner i vikt faktiskt. Det går inte att äta så bra när man står på händer, varken hallonbåtar eller annat.

Wtn3
0

Jaja, en sak i taget, prio ett är att motverka fettskräcken och få folk att inse att naturligt mättat fett är nyttigt, att motion är viktigt för viktnedgången må vara ett falskt axiom det också men det är ju nyttigt på flera andra sätt så det stör mig inte så mycket att tidningarna fortsätter uppmana till det.