Blodomloppet Stockholm 10 juni
Hepp, i morgon ska jag svettas med ett gäng på jobbet i 5 kilometer. Är det någon mer här, det måste det vara med så många medlemmar, som ska göra detsamma????
Picknick-korg ingår i anmälan men jag tar med mig egen matsäck. Inte kan man veta vad som tillsatts skinkor mm, magert är det säkert också. Brööd och light osv.
Ska dock bli skönt att få ta del av vackra Djurgården samtidigt som man hinner snacka med kollegorna (förhoppningsvis). Håller tummarna för uppehåll.
Lycka till i loppet och med att bevisa att man kan prestera utan en massa onödiga kolisar! 
Tack! 
Japp, resten av mitt gäng vräker i sig frukt hela dagarna….. Men inte jag. De vet hur jag äter så det är ingen så påpekar nåt om min mat men det är inte kul men ack så nödvändigt att va annorlunda.
Kan berätta, om nån vill höra, att det var störtskönt! Wow, vilken huvudstad vi har hörrni! Så vackert, massor av båtar, vackra hus, svanungar, hästar och kor på denna holme som vi invaderade. Det regnade lite på oss men alla 9500 (?) höll humöret uppe. Det gick väl sådär tidsmässigt för mig , 55 minuter, men vi kom runt utan mankemang och efteråt fick man picknick. För att slippa peta i maten och för att vara säker på att få i mig ordentligt hade jag eget med mig. En låda med stekt kyckling, avocado, fetaost och ett ägg och lite grönsaker. Chilivinegrett hade jag i en burk bredvid, smaskens var det. Kom hem lagom för att se de sista 20 minutrarna av Sverige - Malta. Yes, 4 - 0 !!! Ikväll somnar jag ovaggad, det blir mycet intryck för en dag så här.