Nu är det bara !!!!!
Hej på er alla här inne. Jag har inte varit här på väldigt länge, men vill bara tala om att jag går fortfarande ner och det är jag glad för.
Jag vägde 75kg när jag började i september 08 och har gått ner till 64kg nu.
Så nu har jag bara fyra kg kvar att gå ner och det ser jag framemot att lyckas med.
Det jag har märkt är att jag inte kan äta potatis,pasta,bröd,eller något som innehåller mjöl, för då får jag så ont i magen efter någon timma så jag kan ej stå.
Så det undviker jag, jag äter mycket sallad till mitt kött,fisk,kycling,och ägg med mycket beasås. och det fungerar jätte bra för mej.
Jag hoppas att det går lika bra för er alla andra med som äter lchf. Hoppas ni får en bra sommar.
Tack! Vad roligt att det går bra för dig!

Hej!
Hur går det för dej då.
Kul att höra att det går bra. Vi behöver fler sådana rapporter. Det är ju av naturliga orsaker oftare så att man hör av sig när man inte lyckas så bra.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna

Tack jag kan inte bli nöjdare och min man tycker jag blivit så sexig sen jag gott ner dessa kilo yippi 
#4 Hoppas din man är lika sexig! 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna

Jo han är ju redan smal som en stika så det är rätt orättvist. Men nu har jag ju kommit ifatt och väger minder än han haha. 

Roligt att höra! :)
Så roligt! Grattis till dig. Och lycka till med de sista 4 kilon.

jo de kilona som finns kvar får ta sin tid i sommar. Jag kan ju visa mig i bikini iallafall och det ser jag fram mot, måsta bara köpa ny. Jag provade de jag hade och de var ju aldeles förstora, kul när det går åt rätt håll.

hej jag har också bara några kilo kvar….har du några tips….det går ju rätt långsamt
HELENA
Grattis
Jo, tackar som frågar, själv har jag kilon som trivs! Gick ner ca 9 kg förra året, men sen har det varit stopp. Äggdeffade lite i vintras och gick ner det som hoppat på mig under julen, och nu gör jag ett lite inför semestern-ryck och försöker hålla koll på både kalorier o kolisar.
Det går jättedåligt, jag har gått upp 1,5 kg på en vecka! Så sedan i går kör jag typ skaldemans 50kilos-nivå, håller mig runt 10 kolisar om dan och undviker nästan alla mjölkprodukter, så får vi se om det inte ska sätta sprätt på saker och ting. Ska bara ner sådär 10 kg till, och det vore väl fanken om det inte ska gå!
Hur mycket sallad är "mycket sallad" för dig?

Nä tyvär har jag inga tipps till dej, jag har ätit som jag har gjort sedan jag började, jag tror att det släppte sedan jag slutade att vara så fixerad av vågen och vägde mig varaje dag morgon och kväll, annars så har jag inte ändrat på något, jag äter mycket kött och fisk och ägg, mina mackor består av linfröbröd som finns på sidan som jag äter varge morgon med mycket ost eller skinka och bregott. lycka till så på återseende