Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 853 ggr
Marylojs
0

Jag fick jobbet!!!

Jag fattar knappt själv allt som händer nu. Var på arbetsintervju för ett jobb i Malmö igår, och tyckte själv att det gick bra. Idag fick jag veta att jag fick jobbet!! Det innebär att jag flyttar till andra sidan av landet och blir sambo! Nu ska jag bara få tag i arbetsnarkomanen till blivande sambo också och berätta… Tänk om han ångrar sig när han står inför fullbordat faktum?? Hjälp…

Amiechan
0

Grattis! Välkommen till Skåne!

Mervi
0

Grattis!!! Och välkommen till Skåne!!!

Chocolate
0

Det samma som ovanskrivande och vad är det för jobb.

/Chocolate från Österlen

Marylojs
0

Tackar tackar! Jag ska bli kundansvarig säljare på ett litet företag som sysslar med allehanda utrustning för kontor och människorna i det :-) Det är bara jag och ägaren som kommer jobba ihop, så innan jag träffade honom var jag väldigt osäker, men han är hur trevlig som helst. Det hela kändes mer som en dejt än en arbetsintervju :-) Är det någon av er som har bra tips på hur man hittar en pålitlig dagmatte till min hund förresten? Jag har dagisplats åt honom klar, men skulle hellre ha dagmatte.

Margareta
0

Grattis!!!

Numer pensionär i Nynäshamn

Undin
0

Grattis, skönt att någon lyckas.Skrattande 

Och jag fick inte mitt extra jobb, och jag undrar varför?

Jag har suttit i kundtjänst i 12 år och har stor erfarenhet av elektronik, så jag tycker jag borde passa som inhoppare på aroundi, serkuritas privatperson larmcentral. Jag har tre möjliga förklaringar:

1. Jag är för gammal
  2. Jag är överkvalificerad
  3. Jag är gift med en larmingenjör

Fast jag är inte ledsen, för jag vet vilket skit larm dom säljer och hur dom lurar människor. Jag var beredd på att få en massa skäll om jag skulle börjat där.

navarro
0

Grattis och lycka till!