Kokboken tar slut
Kul och tråkig nyhet. Prisma tryckte 7.000 ex av min kokbok. Den sålde slut på en dryg vecka. Så mycket har jag aldrig sålt förut.
Det finns fortfarande exemplar ute i handeln, men de är snart slut. Sen blir det en svacka på ett par veckor innan den nya upplagan dyker upp. Boken trycks i Slovenien och produktionen är tidskrävande eftersom det är så mycket färgbilder.
Tack för alla trevliga mail som jag fått om boken!
Sten Sture
Wow, så kul för dig, SSS! Det visar ju hur stark LCHF andan är där ute, kanske lite i lönn.
Vilken tur jag hade då, jag fick min bok i onsdags!!!
Jag håller som bäst på att läsa i genom alla härliga recept. Idag ska jag laga till nåt med fisk, men jag har inte bestämt vad det blir ännu.
Jag är helnöjd bra recept o fina bilder. Så himla bra att det står hur mycket kolhydrater rätterna innehåller oxå, för jag är lite lat med att väga o räkna.

Roligt att höra! :D
Jag är inte förvånad för den är väldigt inbjudande bara vid en första genombläddring och man får verkligen substans för att kunna ge din kost en riktig chans med hjälp av din kokbok!
Varmt grattis och fortsatt lika lycka till! :D

vilken tur att man hann med o lägga vantarna på ett ex då

Attans, jag som precis tänkte slänga iväg en beställning. Fast jag kanske har tur! :) (annars har mamma ett ex jag får låna kanske)

Måste genast kolla om den finns kvar på bokus. 

Jag fick tag på den och beställde även Ät dig ner i vikt. 

Vilken tur att jag och mammsen fick tag i den på bokhandeln.
Jag tycker att det är toppen att du skrivit en bok till kvinnor också, tummen upp.
LCHF- böckerna stod lite undanskymda i hyllorna så min mamma organiserade om lite. Det första man såg på varje hylla var Annika D och SSS!
HA HA HA HA! 
Snyggt jobbat av morsan, Smörblomma!
Kul för dig Sten Sture! Klart att en så snygg och bra bok säljer! Grattis och fortsatt lycka till!! Jag har lagat från flera recept ur boken, den är verkligen jättebra!!!!

Ja, min mamma rockar fett!! Hon är så cool!

Grattis SSS det är du väl värd.
Coolt smorblom sånna trixa äskar jag.

Ja, vi behöver nog vara fler som organiserar om lite bland hyllorna i bokhandeln! Vi LCHF:are ska inte finna oss i att bli undanskuffade och gömda.
SÅ organisera på!

Jag gör sånt jämt, hahaha o maken skäms jämt, hahahahaha.

HA HA HA HA ! 
Det är väl inget att skömmas för…. det är ju bokhandlarna som ska skämmas som inte marknadsför hela utbudet av kokböcker!

Maken är ju rädd om sitt rykte o jag vet inte vad han talar om 

Fick hem ett reklamblad från den lokala bokhandeln. Under rubriken hälsa var nästan hälften av böckerna LCHF-böcker.

Toppen att de marknadsför dem i din bokhandel, kan du hitta dem i hyllorna sen också?
Hi hi hi….vad är det för rykte… han ska väl vara stolt över att han har en sådan driftig fru. 

Så.. nu har jag passat på att beställa hem den med =)