Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 1327 ggr
mangsa
0

Fryser, trött?? Vanligt..

Hej alla!

Jag är ny och har kört i 3 dagar nu. Första morgonen gjorde jag äggröra med bacon, men huu vad jag mådde illa =(. till middag åt jag köttfärss biff med vitkål med grädde. Höll mig mätt hela dagen.

dag två. tog jag turkisk yoghurt 1,5dl med 1 msk lingonsylt och kaffe. Lunch köttfärss biff med två ägg. Middag kycklingfile med gräddsås och sallad och gurka.

Har druckit the med grädde i.

Är det vanligt att frysa, vara supertrött i början?? Är dock inte hungrig.. Är det ok med yoghurt till frukost?

Hade tänkt kassler+2ägg till lunch idag och fläskfile till middag. Verkar detta bra?

Tack på förhand// Jenny

Pasi
0

Man kan få lite olika symptom vid övergången.
När väl ketosen kickar igång på allvar så blir man varm istället….så länge man inte äter aldeles för lite mat.

Maia
0

Om du klarar av yoghurt går det förstås bra att äta det till frukost. Många får dock sug av det och väldigt många går inte ner i vikt om de får i sig för mycket mjölkprodukter och då är yoghurt och för mycket grädde ofta bovar i dramat. Men så länge det fungerar och du inte får sug kan du göra så. Vi är ju så olika. Flört

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

dufva
0

Men..lingonsylten tycker jag du skippar i fortsättningen.Glad

Vissa omställningsproblem kan man ju få men fryser man kan det betyda låg ämnesomsättning.

Öka isf på med portionsstorlekarna eller öka fettmängden