Minmat har försvunnit
Någon som vet om minmat.net ligger nere tillfälligt eller finns det inte mer? 
Verkar som om det ligger nere just nu.. Jag använder det igår, så nog finns det fortfarande.
SKÖNT jag saknar den. 
Jag med - låt oss hoppas att den återuppstår snart! 
(Jag använde den i förmiddags - så vi hoppas på att sajten bara har tagit ledigt tillfälligt…)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Åska, strömavbrott, kanske?
Fortfarande nere…. trist. Undrar vad som kan ha hänt?
"It´s not today que le ciel me tombera sur la tete"

Finns det möjligtvis någon annan liknande sida - nån som vet? 

Jag brukar använda www.piggelino.se där kan man registrera sin träning också om man vill.
Killen som gjorde sidan kanske inte vill ha den kvar? Trist i så fall, för det var en bra sida. Hoppas jag har fel och att sidan snart återuppstår!
Jag har börjat med www.matdagbok.se och tycker den funkar bra.

Inte kommit in på minmat på 2 dagar nu, hoppas den kommer igång snart…

#8 Piggelino var ju super! Där kan man regga träning också! Latjo!

Matdagboken visar rdi av vitaminer & mineraler.
Toppen !!!
Hur kommer man in på matdagboken?
Numer pensionär i Nynäshamn

Tjena :)
Lite problem med servern just nu.
Ska bråka upp den igen till helgen ( detta hände för ett år sen om ni minns ).
Tydligen har BBB varit nere i området där servern står och när allt kom upp så var ip adressen upptagen, så vet inte värför servern inte kommit upp men jag får åka till den och ta mig en titt på värför den inte är uppe och peka om domain addressen till den nya ip addressen.
Så det finns inga planer att stänga ner minmat.net utan det är bara ett av dom där "underbart" tajmade driftstoppen :P

Toppen!!!! 
Min Mat är ju så enkel - passar mig precis! 

Håller med TOPPEN! HURRA HURRA för Min Mat!!!!!

#16 Tack för att du kommer hit och förklarar! Vi blir ju alldeles vilsna i tillvaron när servern ligger nere! Hoppas det löser sig snart.
Tack TbbW!!
Bra att veta..
Åh, tack för det beskedet! Då kan jag strunta i Pigggelino och Matdagboken, de verkar bara så krångliga!

YAY! It's back!
Tack, vargen!
Jaaaaaaaaaaaaa!!! 
Tusen tack!!

Tack å lov!!!! Mitt liv e räddat! 
Nä, skämt åtsido, men jag blev helt ställd när det inte funkade. 

Som sakt det händer en gång per år att den är nere i 1-3 dagar.
Inte för att man minns det i förväg tills nästa gång att ungefär nu brukar den koppla ner. 
TbbWolf! Tusen Tack!!!
Klart du inte kan minnas allt! Men du kan väl minnas detta??? *skojar*
Närå, vi påminner dig, nema problema, så glöm det till nästa gång också!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Viktiga sidor borde inte få kopplas ner så där. Behöver ju den sidan för att överleva. 
"You just have to belive…"

Hurra! Jag hade prcis börjat regga mig på Matdagboken men ruttnade när man var tvungen att skriva in vikt osv. men så gick ajg tillbaka hit och läste klart tråden! Va bra då skiter jag i matdagboken!
Det går inte att jämföra matdagboken och minmat. Med matdagboken får man så mycket mer än på minmat.
Det är så olika vilket behov man har - tur det finns alternativ
Numer pensionär i Nynäshamn
ja minmat räcker så bra för mina behov! Och det är fantastiskt bra gjort av den kille som håller igång det helt ideellt!