Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: allt-om-lågkolhydratkost
Läst 3235 ggr
Jennix
0

Hur många kilon har vi gått ner - Statistik!

OBS! Ny version av den gamla tråden, texten är skriven av UBCL.

OBS, en liten förtydling som verkar behövas: UBCL skriver nedan att han vill ENBART ha kommentarer  från den som gått ner MINST 30 kilo.

--Jennix, medarbetare *******************

Ullebull och clajo, jag gillar era trådar Glad
Men det blir mycket lättare att räkna om vi använder en lista!
Jag tar fasta på viktändring, upp eller ner kvittar eftersom det är lika viktigt för den som kämpar.

Jag startar på 5 kg och de som ännu inte viktändrat så mycket får väl lägga på ett kol och komma igen!
Jag går bara till 30 kg därför att de som ändrat mer än så förtjänar mer uppmärksamhet och dom vill jag helt enkelt ska gå in och skriva hur dom upplever sin situation och hur mycket dom faktiskt har viktändrat.

Alla som viktändrat mindre än 30 kg får gärna avstå från att kommentera i den här tråden.

Inga frågor av typen "Ni som gått ner så mycket, hur sjutton har ni gjort" det finns andra trådar för detta. Den här tråden är till för att undersöka hur mycket vi viktändrar tillsammans med möjlighet att göra en något bättre statistisk beräkning.

Och kom ihåg, om alla medlemmar viktändrat i snitt 10 kg blir det idag mer än 52 ton Skrattande

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!