Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1549 ggr
odezza
0

svensk sökmotor

Jag roade mig med att testa den svenska sökmotorn sesam.se

Först sökte jag på "kolhydrater", då kom Kolhydrater iFokus 3:a. 1:a kom bilder, 2:a Wikipedia. Detta verkar vara ett allmänt mönster på denna sökmotor, så egentligen kan man säga att vi kom 1:a!

Sedan provade jag LCHF, då kom vi 4:a, (eller 2:a…). Jag följde länken till Wikipedias text om LCHF, den var kort och koncis, och det var bra länkar där för att gå vidare… Kul!

"still lost in space and time"

Margareta
0

Jag har aldrig testat sesam, men den verkar ju vara bra.Flört

Numer pensionär i Nynäshamn

ovkyhn
0

Jag känner oxå utmattning i mina muskler mjölksyra som du säger men känner mig oxå starkare i kroppen, ja äter magnesium tab och det är bättre än utan dom iallafall, jag har fibro sen ca 10år .

anki1
0

Jag tror att jag ska börja med magnesium. för jag har ständig mjölksyra. Det är tillochmed jobbigt att kamma håret. Att gå i trappor och backar är är som ett maratonlopp för mig. Har haft min fibro i mer än 20 år

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

odezza
0

Undrar om inte #2 och #3 borde ligga under en annan tråd, eller en ny tråd, så att andra lättare kan hitta deras viktiga inlägg, som handlar om fibro… Glad Jag menar, det där om sökmotorn är ju inte så viktigt, det var mest bara en kul grej… Flört

ovkyhn
0

Det hamnade fel ber om ursäkt , om någon kan flytta så gör det ja kan inte.

Margareta
0

Man kan tyvärr inte bryta en tråd…

Numer pensionär i Nynäshamn

odezza
0

Inte behöver du be om ursäkt, ovkyhn Glad

Jag tänkte mest på att era kommentarer blir svåra att hitta, för er egen skull. Men du och anki1 kan ju kopiera och klistra in kommentarerna någonstans där dom blir lättare för andra att hitta… att det blir dubbla kommentarer gör inte mig något. Flört