Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: allt-om-lågkolhydratkost
Läst 1152 ggr
SirfalasEmy
0

Nya krafttag - namninsamlingen

Det finns säkert många nya här inne sedan vi hade namninsamlingen mot lättprodukter och margariner i skolan på tal sist.

Namninsamlingen

Känns som om det är dags att tipsa om det ofta så alla kan läsa. Jag vet inte om den ligger någon annanstans här på forumet än i den specifika tråden som var när namninsamlingen startade = långt bak nu.

Kostdoktorn har skrivit mer om lagförslaget idag.

StefanBlixt
0

Skrivit under!

För den outbildade är ett A bara tre pinnar.

Källa: Nalle Puh

Stefan Bloggar här på sajten

Stefan bloggar också här, på extern sajt

SirfalasEmy
0

Bra Skrattande

Putt putt (inte på dig då #1) Cool

sepersl
0

jag har oxå skrivit på! viktigt att ta ställning tycker jag!

om några år börjar mina barn skolan och jag vägrar låta kolhydratmonsterna ta mina barn Skrikandes får kanske göra matlåda till dem som jag gör till mig själv när jag jobbar…

SirfalasEmy
0

#3 Mmmm, det är så man känner…än så länge är maktlösheten ganska stor. Men är man många som säger ifrån så kanske det blir bättre i framtiden.

Jag lämnade dottern vid nio idag. Precis innan hade hon ätit en stadig frukost med ägg/gräddpannkaka, hemlagad leverpastej, guldsalami, ost, lite yoghurt, gul paprika, minitomat och en liten bit morot. Hon var mätt och belåten. Skrattande Undrar hur mycket hon fick ner av den där bananhalvan som väntade på henne till samlingen som skulle gå av stapeln när vi kom.  Hon klarar av gympan (som är på måndag fm) mycket bättre nu säger hon. Skrattande

anki1
0

Nu har jag med skrivit under

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

sepersl
0

var precis inne på din blogg och kikade - vilken bra bild på dig! Det lyser om dig!

På sonens dagis så har de egen fika med sig varje dag och han får alltid protein (ägg, köttbulle, ostbit) med sig och personalen säger ofta - vilken smaskig fika Vincent hade idag Glad

Mmm visst är det - brukar jag svara. Jag hoppas något händer med kosten här i Sverige snart så vi slipper göra matlådor till våra barn

SirfalasEmy
0

#6 Haha, känner mig lite dum nu, men var det till mig? Skäms Cool Tack i så fall.

Oj, din kommun verkar ju vara riktigt najs.

vinteralvan
0

Jag har också skrivit under och mailat länken till alla i min adressbok.

SirfalasEmy
0

#8 Åh perfa. Skrattande Det är så det ska spridas.

sepersl
0

Ja SirfalasEmy - det var till dig! Kram

SirfalasEmy
0

Ah, tack. Skrattande Gulle du. Känner mig dock inte lika pigg och fräsch idag som på bilden.

sepersl
0

käka lite kokosfett så blir det bra igen Flört

SirfalasEmy
0

#12 Haha. Ja kanske det. Jag har inte börjat med kokosfett faktiskt. Blir aldrig färdig till att köra dit jag vet att det finns. (En gård utanför Höör) Sen tycker jag att smör är så för*annat gott. Cool

Puttar lite på tråden, putt putt.

SirfalasEmy
0

putteliputt Skrattande