Brie med osötade hallon och vispgrädde.
Lade upp detta recept på min blogg, men såg efteråt att det passade väl bättre här där fler kan se det.
Upplägget på bilden består av 75g Brie, 20g frysta hallon och 16g vispad grädde.
Brieosten värms lätt i ugnen så den blir mjuk och krämig, lägg gärna upp den i tårtbitsform, mest för syns skull. Till det serverar jag osötade frysta hallon som naturligtvis fått tina, och som pricken över i lite/mycket spritsad vispgrädde.

OMG detta måste jag bara testa!!! gud så gott. TACK för tipset! :D

Låter som en mycket trevlig kombination….mums!

Hoppas det smakade, jag fick bannor av niqlas för att han inte blev bjuden :)
Vitmögelost och vispad grädde är ju bara SÅ gott, det kan jag intyga. Hallon till kan bara göra det ännu bättre. Mmmm. Fin bild!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna
Ojojojoj, det låter helt suveränt.. 
Köpa Brie…

Låter som en fin brytning av smaker… ska testas
Men va' gott det ser ut!
Nu vet jag vad jag ska äta för gottigt i helgen. Tack!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
det är ju så vanligt med att de ringlar över honung på en bit brie när man går på restauranger så det här var äntligen ett kolhydratfattigt alternativ. Tack!
Måste testa!
En annan höjdare är camembertost och hjortron.

Ost med grädde och hallon låter jättelustigt i mina öron, men men, det kanske passar… Jag kan inte för mitt liv förstå hur någon kan tycka att det är gott att bre ädelost på pepparkakor heller men det finns många som faktiskt gör det =)
Spännande, den kombinationen hade jag aldrig kunnat klura ut! Tack för tipset!
brieost på pepparkakor - kombinationen är suverän!
brieost, grädde å hallon - måste testas! låter jättegott!