OT - Tävling TA BORT MIG
Kan ingen stoppa denna fruktansvärda tråd - OT - Tävling? Det går inte att släcka utropstecknet utan den ligger alltid kvar under mina inlägg. Dessutom går den inte att ladda ner utan att min dator får krupp. Snälla, snälla, snälla! Ta bort den från min profil! Nu!
>>>Malum domesticum<<<
Jag skulle gärna vilja kunna ta bort en del trådar själv under Mina inlägg. Vissa som man en gång skrivit i är inte intressanta längre, medan jag ibland letat efter vissa trådar som jag fortsatt vill följa, eller har startat, men de finns inte där. Just nu finns inte en enda av de trådar jag startat under Mina inlägg??
Man borde m a o kunan välja själv vilka trådar man vill följa, annars kan man lika gärna ta bort hela Mina inlägg.
Vet inte om funktionen ligger under iFokus eller under Kolhydrater iFokus.
Funktionen finns eller planeras att finnas för "plus.kunder" att "släcka" ner från den "svarta rutan".
Vad du kan göra som icke pluskund - är att klicka på länken när den kommer upp i din "svarta låda" och alldeles strax därefter så klickar du på en annan länk - då försvinner länken från "svarta lådan" trots att den inte hunnit öppnas! Låt det gå någon sekund från att du klickat på länken du egentligen inte vill öppna tills du klickar på en annan länk.
Så slipper du känna dig lika irriterad på länken som ständigt poppar upp.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Under Mina Inlägg uppdateras ju de trådar man skapat eller gjort inlägg i… men som "Pluskund" är det numer ett X på höger sida om alla inlägg. Om jag klickar på X-et försvinner den länken från listan. Nästa gång den tråden uppdateras finns den under Mina Inlägg igen… men då klickar man bara på X-et igen och vips; borta.
Jag vet hur du menar… vissa trådar tar evigheter att "läsa in".
/Stefan
Stefan Bloggar här på sajten
Stefan bloggar också här, på extern sajt
Tack för tipset Andina - skall genast sätta igång!
Någon som vet hur man får dit länkar man vill ha där?
#4 - lägg in ett inlägg i tråden som du vill ha dit :)
(enda sättet)
P.S. Den oönskade länken poppar upp igen nästa gång någon gör ett inlägg i den - så du får upprepa "proceduren" varje gång. Men man vänjer sig och det är bättre än att vänta på att den ska "ladda upp sig" i alla fall…!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Sindri - "… Just nu finns inte en enda av de trådar jag startat under Mina inlägg??" skriver du (#1)
De trådar som du startat och deltagit i finns under "Mina inlägg" i den grå menyraden till vänster. Oavsett om det kommit in nå't nytt inlägg eller inte efter ditt eget.
Däremot i "Mina inlägg" i den svarta rutan/boxen uppe till höger - där ser du endast de trådar som fått nya inlägg (efter ditt) och som du inte har läst igen efter det…
Det finns alltså två st "Mina inlägg".
En där alla trådar där som du deltagit i finns,
en där dina "olästa" trådar finns som du deltagit i.
Vill du följa andra trådar kan du bokmärka och du kan även "Bevaka" trådar (titta bland "Dina inställningar" som du hittar i "svarta rutan"). Vet inte exakt hur man gör, men du hittar säkert info där.
Tack Andina - alltså, hur blind kan man bli?! Skall studera rubrikerna till vänster nu - det kanske finns massa bra som jag inte upptäckt än!
He va så lite så!
Alla är vi blinda tills vi får upp ögonen… 
Hälsar
ett annat Blindstyre
Dubbelexponering - raderas härmed!

Men annars är det väl så att bara ett viss antal länkar där man varit inne o skrivit sparas. Så fyller man på med nya där man varit o sagt nått så lär du slippa Tävlingslänken.
Eller?
Njaäe… "Mina inlägg" - I den Grå Menyraden till vänster - där finns alla de trådar du gjort inlägg i…
"Mina inlägg" - I den svarta boxen/svarta ramen uppe till höger - där poppar de trådar upp som någon gjort inlägg i efter dig och som du inte har läst ännu….
Sedan finns det även på "Din egen sajt" en rubrik med "Mina Inlägg" (eller är det "Dina inlägg") - där finns endast de senaste inläggen med… 10-20 st eller va det är…
Många länkar med Mina inlägg i ere…

Tack för tipset. Så får jag göra.
>>>Malum domesticum<<<
#2 Jag kan rekommendera att bli Plus-kund för det funkar superbra för mig att ta bort trådar. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Och vad innebär det?