Testing
Jag provar att lägga in en bild, detta gick inte på trädgårdssidan nyss….. Fattar inte varför ?
Nää, bilden försvinner när jag trycker på "publicera inlägg" !
Om du förklarar vad du gör kanske du kan få hjälp`?
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Tack !
Jag skriver så här….Trycker på bläddra…Dubbelklickar på den bild jag vill ha. Trycker på "skicka kommentar". Då försvinner texten/bilden i "bifogad fil"-rutan….
* Om det är en bild som du har i datorn - så tror jag att du först måste ladda upp den i ditt fotoalbum på "Din Sajt" - åtminstone om du inte är pluskund.
Då kan du klicka dig fram till din bild (i fotoalbumet) och kopiera (webb-)adressen i fönstret… Webbadressen kan se ut t ex som så här: http://www.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=1c4d5e83-af39-45ce-b274-16dbe8245531
(Du måste klicka ända tills bara själva bilden syns - inte något annat från fotoalbumet - t ex den svarta bakgrunden.)
Där du vill lägga in din bild bland texten så höger-klicka och välj "infoga/redigera bild".
Klistra in den kopierade webbadressen i rutan vid **"Bildens Url"
**Välj "Infoga"Och vips så har du din bild i inlägget!
* Är det en bild som du redan har ute på internet - så gör du likadant, du väljer den webbadress som bilden finns på och klistrar in.
Var det något sånär begripligt…?
Och hjälpte det dig nå't?
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Ok, tack för din tid !! Jag kollar detta..om inte nu så senare.

Nu funkar det !!
Jag startade om allt & sen funkade det
.
Teknikens under 
Grattis! Det brukar ofta(st) vara så när det gäller datortekniken… Det första jag provar är att starta om när jag fått nå't vajkalle…
Tänk om man kunde göra så i verkliga livet också… När allting bara går snett så går man och lägger och sover sig en stund för att kunna starta om!

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
MaxIQ 
Men - är det inte så det fungerar då???
Trodde ja'… för så gör ja' så fort VajKalle kommer på besök…
(så får man en go' TuppLur på köpet.)

Ibland funkar det med en tupplur, om man har tid. Men ibland önskar man sig verkligen en knapp för att boota om sig själv och börja på ny kula!
För att inte tala om hur ofta man vill boota om sambon när han fastnat på något. 
#9 - Ja deeet vill jag ha! En SamboBoot!!!
Bra idé ;) måste leta… googla… söka…
Träklubba?

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se