Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 4366 ggr
TantRafa
0

Torr i rumpan!!!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Herregud- får man verkligen skriva så?

Jo det tror jag!

Så här är det: Innan min LCHF-tid var jag alltid blöt i byxbaken när jag skurade vår duschhörna. Jag slog rumpan i de redan tvättade och blöta väggarna när jag böjde mig för att skura nederdelen, nämligen.

Men kan ni tänka er- idag var det fritt spelrum! Så himla glad man kan bli för det lilla! Gubben undrade varför jag skrålade "…ajm in löv with ö färritejl…!

Yeah right!

korseett
0

haha grattis!  jag tänkte ajaj och skulle säga till om att smörja med olivolja men det var ju nåt helt annatSkrattandeSkrattande

Andina
0

Stort grattis för det minskade omfånget akte//röver!!!

Vilken härlig känsla att tvätta duschen med kläderna på…

Skrattande

(Tänk, vilken tur att det inte är duschväggarna som bångnat..!))

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Isa56
0

Grattis! haha vilken kul bild

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

LatMask
0

Haha, TantRafa, det var en jättebra rubrik! Jag tänkte precis som korseett ovan…

[Pennylane1]
0

hihihi morgonens (hmmm förmiddans var det visst) glada skratt! Skrattande

Aliki
0

Stort Grattis!

Med tanke på dina tidigare trådar trodde jag det var "det andra problemet" du löst……men nu kan vi ändå skriva in "rymligare duschkabin" som ännu en positiv bieffekt av LCHF

Luccy
0

Hahaha, men va roligt grattis o jag som tänkte rekommendera olivolja i vanlig ordning, hahaha Skrattande

Andina
0

Ja, vem vill ha en torr fnasig ändalykt?
(Det var vad jag också såg framför mig…)

Flört

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

greensis
0

Trodde också det rörde sig om flagnande bakdel, så jag sköt upp att läsa om vad som visade sig vara en oanad LCHF-fördel.

Grattis till den förstorade duschkabinen!Skrattande

Fabricati diem, pvnc!

Magica1970
0

Höjden av personlig utlämning, tänkte jag … Grattis till din torra rumpa Skrattande

Branneli
0

Fniss & grattis….Kul med lite underhållning av positiva händelser, så här en söndag-em.