Hörde Annika
Hörde just Annika på radio "efter tre" jätterbra intervju! Hon tog upp dom 72 undersökningarna SLV presenterar och att dom krossats av forkare och doktorer, toppen!
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

Vilken kanal var det?

kanalen är väl P4 för "Efter tre". Men idag den 11 maj ser jag ingenting med Annika! Eller hörde Magica på en riepris?
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=1742124&BroadcastDate=&IsBlock=

#2 Starhawk var det :)

Hmm..Jag undrar om det inte var kanalen buschauffören lyssnade på när jag åkte hem….Hörde bara fragment…men tyckte jag hörde bekanta fraser

Jag hörde den direkt från radio P4 "Efter tre" fast inslaget kom rätt sent, missade dom första 7 minuterna av programmet, och trodde att vi missat henne men så mot slutet kom hon
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Någon som vet? Jag kan inte hitta programmet någonstans på P4 hemsida. Återutsänder dom inte "efter 3"?
Du hittar den på Lyssna igen, P4 Radio Stockholm. Klockan 17,05 ca.
En kort intervju, men Annika hann med att vara arg och säga "dikt och förbannad lögn" (ni vet) och reportern som förmodligen inte sett hennes energi och engagemeng förut baxnade nästan…. Det gjordes reklam för hennes föreläsning ikväll bl a.
Mycket bra att det kommer ut på en kanal där många människor lyssnar.