liposinol
Hej har precis börjat på lhcf dieten och undrar om det är vettigt att äta liposinol samtidigt? Är det någon som vet.
//Tallemaja
Bara om du vill svälta ihjäl.
Liposinol binder fetter, lchf innebär ju att ditt huvudsakliga energiupptag ska komma ifrån just fetter. Inga fetter och inga kolhydrater innebär att du svälter dig.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Liposinol binder ca 28% av det fett du äter men det verkar lite onödigt att äta fettbindandetabletter om man medvetet äter en kost med mkt fett.
Jag hade dem tabletterna innan, när jag nu har börjat på denna diet så tänkte jag att det kanske skulle påskynda viktnedgången, då denna diet går ut på att äta fett så att kroppen kan göra av med mera fett.
//Tallemaja

"Liposinol förlänger även mättnadskänslan, du är mätt längre. Detta görs genom att det bildas en slags tjock flytande gele i magsäcken och i tarmarna som stannar kvar längre och fyller ut."…….
urk…
Ja, jag slänger dom på en gång.