Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 577 ggr
Airam1
0

Visitkort

Spinner vidare på min tanke om visitkort, här.

odezza
0

Jag har skrivit ut visitkorten, tack så mycket. Dom är jättefina.

Men personligen skulle jag nog vilja ha ett visitkort som mer fokuserar på hälsa rent allmänt. Jag skulle nog ha svårt för att ge ett visitkort till någon, med rubrik om att tappa vikt, då jag själv bara väger 44 kg. Jag känner mig inte trovärdig, och folk kan kontra med att "du som är så smal, du tål säkert att äta vad som helst".

Jag ska fundera vidare på ett visitkort, som jag känner att jag kan sätta i händerna på folk. Det gör ju ingenting om vi har några olika alternativ.

"still lost in space and time"

Margareta
0

Självklart skall väl vara och en ha det som passar en bäst…
Jag är inte alltid så att jag skickar folk hit allra först (kanske för att jag är sajtvärd), jag skickar dem gärna till Annikas blogg eller nåt annat "trovärdigt" allra först

Numer pensionär i Nynäshamn

Airam1
0

Mallen för visitkorten är amerikansk. Jag skulle helst velat skriva tex "välmående", men eftersom åäö inte godkändes var den saken utesluten. Å andra sidan - min mall är inget man inte får ändra på. Pdf-filen är absolut inte stämplad med copyright. 

Jag skickar heller inte folk hit i första vändan, men eftersom jag ville länka den hit tyckte jag det såg bäst ut på korten.

Jag rekommenderar själv Litsfeldt först för de lite bok-ointresserade och informerar i samma andetag att om den faller i god jord kommer strax Skaldeman bli en gud och hans förta bok en bibel. När det passerat nån vecka visar jag Cal-Counter, Mamma äter inget vitt samt Annika´s blogg och till slut detta forum.

JohanW
0

Hmm, kanske ska skaffa hem Litsfeldts alster också.. Jag har försökt läsa på de vanligaste böckerna, så jag med gott samvete kan rekommendera det ena eller det andra.. Börjar få ihop ett litet LC-bibliotek här hemma ;) Om man nu kan kalla det så.. men 4-5 relaterade böcker iaf!

Mervi
0

Om någon frågar så får det hänvisning till Annikas Blogg och så hennes kostprogram. Det är kanon början för nya.

copia
0

Jag har dragit ut korten!!Tack för det ,kommer väl till pass när folk frågar..Pia

korseett
0

snygga kort! Tack så mycket

Airam1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gör visst allt för att slippa göra det jag ska idag. Tex så har jag uppdaterat bloggen med en variant på visitkorten.

odezza
0

Jättefina kort, Airam… men dom blir väldigt små när jag skriver ut… ska se om jag kan göra något åt det Glad

"still lost in space and time"