Går att nåla under resp rubrik?
Betr nålade trådar undrar jag om det är möjligt att nåla trådar under resp rubrik - inte enbart under "senaste inläggen"?
Det vore kanske en bra lösning för att kunna hålla dem (de nålade trådarna) något sånär synliga på det sättet. Då skulle man under "senaste inläggen" kunna ha en nålad tråd som hänvisar till/informerar om att det finns nålade trådar under de olika rubrikerna…
Och på det viset "minimera" antalet nålade trådar i "senaste inläggen"…
Om inte detta går - så kanske frågan ska skickas till 'support' för ev utveckling…?
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Ja, det är ju ofta ohemult många nålade trådar, som faktiskt irriterar. När man väl läst dem alltså :) Kanske de borde försvinna från listan när man läst dem, precis som lästa inlägg försvinner från Mina inlägg här till höger? Det vore väl kanon. De kommer ju tillbaka ifall de blir aktuella igen. Bara spånar. Vill inte riskera att våra roliga OT-trådar blir bannade för att det är för lite plats i listan :(
Jag tror inte det är möjligt i nuläget men vem vet vilka funktioner som kommer i framtiden? Det är tyvärr inget som vi kontrollerar.
Det är lite som att Sajtvärd och Medarbetare hyr ett rum i ett stort hus, och någon annan bestämmer dekor och inredning… Om man kan göra den jämförelsen.
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
(Jag skickar frågan vidare till supporten)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Framförallt OT-trådarna vore det kanon om man kunde göra så med.
Det är ju jättekul för alla som har lärt känna varandra att kunna diskutera "allt och inget" men för all de som kommer in nya är det rätt mycket OT.
#3 - Fick nedanstående svar från supporten:
"Jag förstår hur du menar, i dagsläget går det inte att göra så. Alla nålade trådar hamnar i senaste inläggen, men de hamnar även överst i den kategori den är placerad i.
/Mvh Anne"
Synd! Det hade ju annars varit en 'bra lösning' - tycker jag….
Får hoppas att utvecklingen (evolutionen?) leder till något ditåt framöver…
Fick ett alternativt förslag från Supporten - som kanske kan vara en tanke att 'odla'…? Helt eller delvis…
Idén:
"Andina som anne säger så går det inte idag.
Men ni kan göra på ett annat vis. Skapa en artikel med länkar till alla trådar som ni egentligen vill ha nålade. Den kan ju sen fyllas på eller rensas vartefter behov. Och när det ändras i artikeln så går det under några dagar ha en extra nålad tråd som talar om att det blivit ändringar. Det går ju även att ha den aritkeln låst så att ingen annan kan skriva kommentarer i den och på det viset hålla den ren med enbart information.
På det viset så har ni för det mesta en tråd nålad bara ibland två."
Eller…?
Vi hade så med Evenemangskalender ett tag istället för massor av trådar med olika evenemang. Dessvärre var den ssvårunderhållen och tidskrävande så vi gav upp.
Det är väldigt svårt att ha sådana trådar med ett så stort forum som vi har. Vem bestämmer vilka trådar som är tillräckligt viktiga för att vara med. Skall alla trådar vara med osv.
Numer pensionär i Nynäshamn