Klädbyteri på kryss???
En fundering till alla oss som skall ut å KRYSSA i maj:
Hoppsan….kläderna har blivit för små för mej men kanske lagom för dej? Vi är ju en krympande skara och att köpa nytt stup i kvarten blir lite dyrt….
Har slängt mycket men: hela, rena och snygga grejer (bla Rabalder xxl) hamnar på vinden.
Har krympt från 48-50 till 44-46.
kanske kunde vi ordna klädbytarkedjor eller nån slags kryssarloppis på båten? förena nytta med nöje på flera plan!
vad sägs kära vänner i cajberspejs?

Smart idé! Frågan är bara om jag orkar släpa med mig mer kläder än jag tänker använda

går det inte ordna här via listan, jätte bra idé

Det var ingen dum idé! Jag har fortfarande kvar kläderna i den här tråden, kom av mig i säljartankarna när vi flyttade. Någon som är intresserad av stl 50-54?
Jag har inga kläder att erbjuda (jag sliter ut förr än jag krymper ur, och även det jag krympt ur är alltför slitet), men köper gärna i storlek 48.
Visst går det. Om inte annat, så går det galet

hoppas hoppas det blir kryss, vi kan väl suga på karamellen o fundera och se var vi landar? fin-fina 48 har jag lite av varje utav! jeans, byxor, jackor/kavajer, tröjor, klänningar osv. kan absolut tänka mej att kånka med mej om intresse finns. Det är bara fräscha plagg, en del oanvända! kontakta mej gärna på "egna sidan"!!
själv söker jag storlek 44-46 (haha, blir det kryss nästa år igen kan man ju hoppas att detta förändrats och att ordet recycling verkligen får innebörd)