Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 2496 ggr
EvilEye89
0

Lämpligt med LCHF?

tjenare!

Jag har en polare som har lite problem..

När han har ätit måste han på dass och göra nr2, sen efter ett tag får han tungt att andas, de blir som att någon trycker på bröstkorgen.

och jag vet att när han äter t.ex wienerbröd och chips så får han gallanfall och spyr och håller på + att han har endel övervikt.. så jag undrar nu om han kan bli kvitt dedär om han äter lchf.. har någon egna erfarenheter eller kan hjälpa till med tips?

Mvh

Emil

Zepp
0

Först o främst borde han gå till en läkare och bli ordentligt utredd.. sen kan han fundera på om en kostomläggning skulle hjälp honom att må bättre!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Aliki
0

Sök läkare, bli kvitt gallproblemen med eller utan operation och sedan LCHF….så kommer livet bli så mycket lättare…..i flera avseendenFlört

EvilEye89
0

men varför får man gallproblem? kan de vara kombinationen fett & socker som de är i wienerbröd? han har fnderat på att testa lchf för jag har tappat 15 kg på 4 månader.. och han är grymt imponerad och har kämpat med allt för att gå ner i ivkt..

Zepp
0

Det behöver inte vara gallproblem.. för om han spyr är det troligen som så att magen krampar för att göra sig av med det den inte vill ha.. och det kanske kan kännas som ett gallanfall!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.