Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-livsmedel
Läst 1754 ggr
Aliki
0

Södra Sthlm Fläsksvålar

Skulle behöva lite hjälp. Mina fläsksvålar är slut och jag vet inte vart jag ska åka och köpa. Sökte nyligen hela Farsta centrum men utan resultat.

Jag har ingen bil och svårt att ta mig till stormarknader men om någon av er vet en butik inom T-banenätet som säkert har fläskisar på lager kan jag tänka mig en utflykt imorgon för att bunkra.

Tack för hjälpen!

Aliki
0

Puff!

Raklea
0

Det brukar finnas i den lilla Asiat-butiken i Söderhallarna. En trappa ned, mitt i mot Taco-stället.

Billigaste har jag hittat på ICA i Hallunda 20:- påsen. Samma påse koster 40:- i Coop Fittja. Dessvärre måste man nog ha bil för att komma dit.

Puhlo
0

ICA i kärrtorp har haft det inne iaf.

Inkanyezi
0

Jag vet faktiskt inte, men eftersom de finns i de flesta Willy's, så kanske de finns i Älvsjö; alldeles intill mässan finns en Willy's. Buss 165 lär ta sig dit…

[iovis]
0

Willys i Tumba saluför Mr Chipps Flaeskesvaer för ~16 för en påse. Det har säker Willys i Älvsjö också! Lycka till!

Aliki
0

Tack! ICA kärrtorp känns närmast…annars åker jag till söderhallarna…bör ha öppet söndag där nere med tanke på biograferna. Eller Älvsjö willys.

Tack för hjälpen!

Sugiyama
0

Japp det finns på Willys i Älvsjö och Coop forum i Västberga, fast Willys är godare tycker jag.

Aliki
0

Tack!

Det blev Willys i Älvsjö. Långt att gå från Älvsjö station….fick skärpa mig för att inte börja storhandla….(vitkål under 5:-kg) Tur att flässvålar  är lätta.

Mr.Chipp´s, 17:- / 200gr. påse