Söndagen den 12 november
Hej på er alla! Det har varit ett bra tag sedan jag var in sist. Jag har fallit från LCHF kosten. Men det ska nog lösa sej. Det är bara att ta nya tag.
Här kommer det blötsnö i mängder. Vilket gör att man blir blöt hur man än klär sej när man går ut.
Känner redan av julstressen. Massor av klappar att köpa och så lite tid.

Artch - då är vi 2 - jag har också spårat ut från LCHF ett tag, men har tänkt ta nya tag när jag hämtat mig från min galloperation jag gjorde i måndags. Det är väl det fina med det hela - man kan börja om…
Här utanför Oslo skiner solen och det är -1 grad ute. Ska se om jag orkar med en liten promenad idag. Det värsta är att sätta på sig byxor med knapp över en ömmande mage…
Det finns alltid en väg tillbaka och ibland behöver vi återfallen för att inse hur bra vi mår på LCHF…
Har är det grått och trist…
Numer pensionär i Nynäshamn

Kommer just hem fran forsta barbesoket efter att jag borjat med LCHF, det ar vackert hostvader och vi satt ute pa en servering, bredvid en back eller a, dar vildander simmar omkring och gossar i solskenet. Helt fantastiskt, har atit allt som varit forbjudet tidigare, korvar stekta i ister och flaskkott stekt i olivolja med vitlok. ingen sallad och inga potatisar. Det ar precis tvartemot som det varit forut. Jag har levt pa sallader och annat "nyttigt". Till detta tva glas halvtorrt vin. Kyparen som kanner mig sen forr, granskade i smyg vad jag at. men det ar for tidigt att borja diskutera eller informera. Som skaldeman sager, det handlar ju om att ma bra och bli friskare varje dag.
Välkommen tillbaka och lycka till!
#3 Det där lät lite kul navarro…
Numer pensionär i Nynäshamn