Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 2711 ggr
Bibban
0

Tips till nybörjare!

Prenumerera på nya inlägg!!!

Sajten innehåller så enormt mycket info och själv tycker jag det är svårt att hitta. Nu har jag börjat prenumerera på inlägg och ser att många inlägg och frågor återkommer gång efter gång, ibland under samma dag. Och självklart har man massor av frågor som man snabbt vill ha svar på när man är ny!

Jag blir visserligen överhopad av mail ang nya inlägg på sajten men det går snabbt att ögna igenom dem, kolla mer info där man tycker det är intressant och sedan ta bort dem.

Den tid som blir över när jag har kollat mailboxen ägnar jag åt att läsa annan info på sajten - suck - i stort sett ett heltidsjobb Cool

Jennix
0

Bra tips!

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Krahso
0

Jag har en fråga kring "mina inlägg". Går det att ta bort dom? Jag vill gärna följa diskussioner/trådar som jag gjort inlägg i. Men det blir inte överskådligt när det blir för många markeringar i trådar som inte längre är intressanta för mig. Någon som vet hur jag skall göra?