Äntligen trovärdig vetenskap
Ny vetenskaplig rapport från Litauen!
Rapportens bakgrund är en studie av effekten av en specifik kosthållning.
Antalet personer som deltog i undersökningen är (1) en.
Man, 59 år och svensk.
Studien påbörjades 18:e november 2008 och fortgår löpande.
Personen har hållit ett kolhydratsintag på under 5 %.
Kosten omnämns oftast i Sverige som den så kallade "LCHF: kosten".
Studien har givit ett resultat av sådan art att vi redan nu kan fastslå följande effekter:
En dramatisk viktminskning.
Optimalt lågt Blodtryck.
Balanserat mag-tarm system.
God sömn.
Gott humör till ett nära nog euforiskt beteende.
Vi kan också notera att ett tiotal smärre sjukdomstillstånd drastiskt avtagit varav de flesta totalt försvunnit.
Resultatet är så häpnadsväckande att vi dristar oss påstå att denna form av kosthållning är den rätta om man vill må bra. Den person som deltog uttalade sig på följande sätt under en intervju nyligen. "Jag vill fullständigt skita i alla jäkla kostråd det svenska livsmedelsverket sprider med industrins betalda dyngspridare. Jag kommer att fortsätta att äta som jag nu gör, det kan du hoppa upp och sätta dig på". Vi ber om ursäkt för språket i detta citat men personen ifråga var oerhört irriterad över de, "förlorade åren", som han uttryckte det!

!!??!!

Bustas
Du är så underbart rolig. Dina inlägg och din blogg lyser upp min dag. Tack för att du finns till.
Karin
Verkar absolut trovärdig
Den här vetenskapen tror jag på. Tror jag

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tack Bustas!
Det förgyllde en lång fredag.

!!
Fabricati diem, pvnc!

Ja det var en riktigt initierad rapport!

way to go!
bustas - min käre vän! 
Det var den mest vet-aktiga vet-ning jag någonsin stött på!
Vad gjorde vi utan dig? 

Har du meddelat Livsmedelsverket resultatet av denna studie?

Härligt! Och 100% trovärdig studie.
Som jag sagt förut, så är den trovärdigaste studien den som bekräftar det man själv tror…

nobban7, jo jag försökte skicka ett meddelande men det kom tillbaka. Stavas det inte livsmedels(värk)et kanske?
Tack alla, det värmer!
SLV - släng er i väggen!
Bustas vet en skap!!!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Måste vara en mesta trovärdiga rapporten om kost och hur människor blir påverkade som finns!
aswedishsmorgasbord.com

Huvudet på spiken! SLV vill ha oss omyndigförklarade 

BUSTAS!!!
Om du inte är författare så är det i alla fall något du borde prova på. Ditt sätt att föra dig med språket, genom humoristiska vindlingar och syrliga sanningar, lagom förtäckta… tja, det är underbart att läsa. Om din tid skulle räcka till så har du absolut en ny framtid där. Ditt sätt att hantera språket är absolut professionellt.
Tack för ett mycket underhållande inlägg. Jag önskar dig en mycket Glad Påsk!

M.V.H.
Stefan
Stefan Bloggar här på sajten
Stefan bloggar också här, på extern sajt
Visst är det så!
Finns en studie till: Kvinna, 36 år, levt på denna kost (LCHF) sedan 1/1-09 (strikt) och hälsovinster inklusive viktnedgång/kroppsomformatering är fantastiska resultat, för att nämna något!
Inget mer knarr i lederna, är ett resultat.
Pigghet, bättre sömn, ja, jag instämmer i hymnen och lovsången!
Ooops, lät nästan lite frireligiöst det där…..

Tusen tack Stefan. Sådana omdömen sporrar! Önskar också Dig en mycket glad Påsk!
skogs-tolva, om jag lägger till Dig i den litauiska forskningen så är ändå de possitiva resultaten 100% iga. Helt plötsligt blir ju trovärdigheten "sann"!
Javisst är det så!
Förresten, då blir det ju "Two Country Study"….med tanke på "7 country study"…. 

Grattis Bustas o jag kan bara hålla med dig att det var banne mig det mest vetenskapliga jag läst sen jag läst Annikas bok
, men du är roligare. Kan vi inte få helt vetenskapliga foton åxå på före o efter 

Nja Luccy, av ren olycka brann alla "före" foton upp i det gamla stora askfatet och det var ju oturligt så klart och "efter" fotona kommer väl om en så där 2 år.
Puh, hoppas den går hem!
#22 Hm, Det "LÄT" ju bra förståss
Nåja vi får väl ha tålamod då och vänta.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

#22 ikke trovärdigt tyvärr bustas låt oss se 

bustas - Underbart skrivet!lol
Fantastiskt!!!! Och det finns ju tusentals sådana studier!!!!!!! :)
Ha, då har vi också tusentals studier vi kan hänvisa till, precis som SLV….. :)
Besika - eller hur!!!!!
Ska vi mejlbomba, igen????