Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2056 ggr
aussiemia
0

VAD är det här?! OT

Det här inlägget x 2 var i min inbox här på KiF.

Är det fler som fått sånt skit?

Kontakta mig HÄR eunice_josephg22@yahoo.com Hello. my name is Miss Eunice Joseph,i am a female, i saw your profile today in this site then i feel like droping this massage to you, please i will like to know more about you and if you can send an email to my mail address i will give you my picture because i have something important which i will like to share in common with you if only you can give me your interest. please dont think otherwise just mail me when i explain to you,you will understand me. Here is my email address (eunice_josephg22@yahoo.com) Thanks and God bless Eunice. PLEASE CONTACT ME HERE (eunice_josephg22@yahoo.com) Hej. Mitt namn är Miss Eunice Joseph, jag är en kvinna, jag såg din profil i dag på denna webbplats så känner jag mig som droping denna massage till dig jag kommer att vilja veta mer om dig och om du kan skicka ett mail till min e-post adress Jag skall ge er min bild eftersom jag har något viktigt som jag kommer att vilja dela på gemensamma med dig om du bara kan ge mig ditt intresse. behaga dont tror annars bara mail mig när jag förklara för er, ni förstår mig. Här är min e-postadress (eunice_josephg22@yahoo.com) Tack och Gud välsigne Eunice. Kontakta mig HÄR (eunice_josephg22@yahoo.com)

aswedishsmorgasbord.com

Hausswolff
0

Det är ett lurendrejeri. Kasta bort!

LatMask
0

Haha, sånt där får jag som spam i min mejl hemma stup i kvarten. Men konstigt att det tagit sig ända in i inboxen här! Skumt!

aussiemia
0

Ja, jag får också skit i vanliga skräpmejlen såklart, men HÄR?!

aswedishsmorgasbord.com

torsbo
0

Hon vill säkert bara ha dina kontouppgifter så att hon kan överföra 79 miljoner till dig och som ni ska dela på. Pengar, som hennes man, som dog i en flygolycka, snugglade undan deras skattemyndigheter.

BARA ATT KASTA BUMS! Man ska aldrig svara på sånt, för då visar man bara att e-posten fungerar och sen har du lådan full med SPAM.

mazen
0

Är med i en förening som sysslar med gamla fotogenapparater. Vi har en hemsida med blogg på just yahoo där man måste vara medlem och inloggad för att skriva, lik förb dyker det upp sånt där skit. Jag öppnar aldrig något dyligt men nån kan ju av misstag öppna och man vet ju inte vad det innehåller

nobban7
0

Jo, jag fick också nåt liknande här för några veckor sedan. Mysko…

irode
0

Du får absolut inte svara på mejlen - det är som #4 skrivar.

Men jag tycker att man skall kontakta support om man får sådan en mejl i sin iFokus-mailboks. Man måste väl vara registrerat som medlem för att kunna skicka mejl till andra medlemmar!? - och så får support veta om så de kan stänga av konton.

:-) Inge

aussiemia
0

ja, bra idé, Inge!

Nu till frågan, hur gör man det? Kontaktar support alltså?

aswedishsmorgasbord.com

irode
0

Om du går helt ner till bottnen av sidan kan du trycka på KONTAKTA OSS - så kommer en sida fram vart du kan skriva om ditt problem till support.

Kom ihåg att skriva namnet på det medlem som har skickat spam-mailen till dig - det som just under meddelandets överskrift.

mazen
0

Klicka på Ifokusloggan uppe i vänstra hörnet så hittar du det där