Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1634 ggr
Emni
0

Intresserad av att bli intervjuad?

Hej på er alla glada!

För ett tag sedan skrev jag ett inlägg om att jag ville att mitt projektarbete (går sista året på gymnasiet) skulle handla om LCHF. Jag har tänkt göra en dokumentärfilm där jag bland annat intervjuar personer som äter enligt den här kosten och som har märkt av klara förbättringar för hälsan.

Det skulle vara väldigt roligt att intervjua någon som har diabetes och inte längre behöver medicin, eller några som har haft andra sjukdomar som har förbättras eller som de kanske till och med blivit av med. Det går också bra med allmänna problem som blivit bättre t.ex övervikt eller IBS.

Ett plus (men inget krav) är om ni bor i eller i närheten av Norrköping, hoppas verkligen att ni är intresserade!

Margareta
0

Det här tycker jag var en så viktig fråga att jag låser fast den så att alla som kommer in till forumet får läsa den.

Hoppas du får många napp Emni och lycka till i ditt arbete.

Numer pensionär i Nynäshamn

lizaohman
0

Tja, jag kan väl ställa upp. Min viktminskning är "bara" 10 kg på 5 månader men jag har slutat med alla mediciner (7 st) bl a för diabetes och Blodtryck. Jag jobbar i Norrköping. Ring på 070-7792720 och lämna ditt telefonnummer så hör jag av mig.

maxiq
0

Tips: Om ni inte vill lämna ut telefonnummer eller e-postadress här på forumet där "hela världen" kan se det så kan ni skicka ett personligt meddelande genom att klicka på namnet eller bilden på den ni vill kontakta. Då kommer den personens sida upp och där finns det rubriken Kontakta som man kan klicka på och skriva sitt privata meddelande.

Emni
0

Tack så hemskt mycket! Intervjun kommer inte ske förrän efter nyår, då jag startar mitt projekt, måste samla in tillräckligt med material innan dess så ta god tid på er att fundera om ni vill vara med eller inte, ju fler desto bättre! Filmen kommer att visas för Kunskapsgymnasiets elever och lärare, och förhoppningsvis också på andra skolor om intresset finns.

Liza, slutat med 7 mediciner är ju helt otroligt, ska absolut höra av mig!

kaisakavat
0

Vilken fin projektidé! Skrattande

Jag ställer väldigt gärna upp, men jag bor i Piteå i norr, så jag tänker att du nog måste välja folk som finns närmare.

JÄTTESTORT LYCKA TILL!

nyborjare08
0

Jag kan gärna ställa upp. Jag jobbar i Norrköping (men bor inte här) och har hållt på i snart två månader med lchf. Hade inte diabetes när jag började så jag har inga såna förbättringar att rapportera. Har däremot stor övervikt som jag hoppas ska "smälta bort" efterhand. Mår bra på andra sätt: lugnare mage, piggare, lättare att koncentrera mig, mm.

Kontakta mig genom att skicka ett privat meddelande så får du telefonnummer. Glad

DaMum
0

Jag kan också tänka mig att ställa upp.

Jag låg på gränsen till diabetes, hade så dåliga värden på precis allt så jag var i princip dödsdömd. Vägde bra mycket över 200 kg (även om jag angett en annan startvikt här, jag hittade nämligen mina gamla viktkort…).

På drygt 1½ år har jag gått ner över 50 kg, idag 60, och jag är frisk.

Har tagit mig ur permobilen och kan gå.

pitch
0

#7 DaMum; Du är en förebild och rättesnöre för mig.

DaMum
0

#8 Tack pitch! Gullig du är…Glad

Kram!

Margareta
0

Jag hoppas att du fått några napp nu.

Säg till när det närmar sig så kan vi nåla fast tråden igen.

Numer pensionär i Nynäshamn

buttercup
0

skickat ett pm till dig :)

Emni
0

Kom igen nu alla LCHFare! Telefonintervjuer går också bra :)

fenixthebasketcase
0

Jag kan absolut ställa upp, men bor nere i skåne. Lite för långt bort kanske?

Emni
0

Vad roligt! Nej det är inte för långt bort, tack och lov för telefoner! Skicka ditt telefonnummer till mig och när du har tid för en intervju, så hör jag av mig! :)

Karin20
0

Ring mig om du vill

//Karin

Goodlife
0

Jag bor i Norrköping och skulle kunna ställa upp om du vill! Ätit LCHF i ca ett år och det har hjälpt mig att komma ur hetsätandet.

Emni
0

Vad roligt att så många vill vara med! Men jag är girig och vill gärna ha fler. Ju fler som är med desto lättare är det att övertyga mina fettskrämda klasskamrater och lärare och alla andra som ska se filmen :)