Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 1844 ggr
Jennix
0

OT: Ilsken Anti-LCHFare?

Det kan ju aldrig vara nån av oss som slösar bacon på sånt här?! Tyst

http://www.bt.se/nyheter/boras/ursinnig-kvinna-spikade-upp-br-bacon-pa-grannens-dorr(1202537).gm

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

missaz
0

Haha! Jag läste det där, kan omöjligt vara en av oss som slösar fin mat på det viset! Skrattande (fast… hon kanske var väldigt ivrig att visa grannen vad man egentligen SKA äta…?)

Jennix
0

Hehe, precis, slöseri med maten!

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Zepp
0

Jaa.. där ser man vad fallande blodsocker kan ställa till med? Foten i munnen

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Johannika
0

Kors! Det var en enveten människa! Jag tror som Zepp, att det var ett kraftigt blodsockerfall. Kanske måste man ordinera LCHF istället för fotboja?

"It´s not today que le ciel me tombera sur la tete"

Medlem
0

Tja 15000 kronors skadestånd är vääldigt lite jämfört med hennes  ständiga terror. Jag tycker hon borde ha ätit baconskivorna istället för att fästa paketet på grannens dörr, för då skulle hon ha mått bättre och kännt sig lite lugn och harmonisk :-D

konichiwa
0

Nog är det en psykiskt störd människa som gör så. Tänk att leva med de trakasserierna och att ständigt gå och vara rädd flör att bli attackerad. Konstigt att hon inte blev omhändertagen tidigare.