Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 2219 ggr
SirfalasEmy
0

OT Bra vandrarhem i Gbg?

I sommar ska vi till Gbg (och besöka Vinga fyr och Liseberg)

Jag vill gärna hitta något bra vandrarhem då jag INTE vill äta hotellmat (fast hotell i övrigt hade ju varit mumma förstås Tungan ute) Det ska helst ligga en affär inom inte allt för långt avstånd.

Någon som har kunskap om detta och vill dela med sig?

Sebastian
0

Spar hotell på Gårda är bra. Väldigt bra frukost = Ägg, bacon och en massa ostar.

SirfalasEmy
0

Okej, tack Glad Bra du skrev det, för självklart vill jag ju veta om det finns hotell med bra valmöjligheter. Sen är jag ganska beroende av att veta att de inte använder margarin i maten och det kan ju vara svårt.

På vandrarhem är jag iaf. 100% säker på vad jag får i mig. (om inte någon avundsjuk Lättaätare byter ut det mot mitt Bregott en mörk natt. Flört

SirfalasEmy
0

Men oj, jag har nog missuppfattat detta med vandrarhem. Nu när jag sökte på det såg jag att de serverar frukost…vad kallas det när man själv lagar sin mat? Skäms Tält och trangia?

mikaelj
0

Det låter som att du tänker på egen lägenhet, snarare.

Annars får du nog sätta upp ett tält i Slottskogen. :-)  Hade jag haft en trädgård hade ni kunnat bosätta er här (12 min med cykel från Liseberg).

LillaBedan
0

Brukar det inte finnas bacon och äggröra vid de flesta hotellfrukostar nuförtiden? Det har det gjort de senaste gångerna jag bott på hotell.

mazen
0

Här har du några att fundera över

1

2

3 ingen uppgift om självhushåll

4 ingen uppgift om självhushåll men har stugor

5

6 ingen uppgift om självhushåll

7

SirfalasEmy
0

#4 Ja, en egen lgh hade ju inte varit dumt Tungan ute Min morbror hade tidigare en övernattningslgh i centrala Gbg. Det var perfa det! Nu är vi inte lika bortskämda längre.

Bara jag kan laga min egen mat så är jag nöjd. Kom på nu att vi ju ska kunna göra maten vi ska ha med till Vinga osv också. Så det får bli något bra vandrarhem Glad

#5 Jo, det finns det säkert. Bara det att det är så mycket mer än frukostarna. Känns bäst att laga själv. Min mage är så otroligt känslig (IBS som blossar upp om jag inte är försiktig). Vill inte riskera att ha en upprorisk mage när vi ska ha kul. Skrattande

SirfalasEmy
0

#6 Tack för alla länkar. Skrattande