Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: hälsa
Läst 4179 ggr
Lena123
0

Anna Skipper på TV-någon som kollar?

Sitter och kollar på Du blir vad du äter och höll på och sätta kycklingen i halsen…

Du ska äta riktigt smör som är nyttigt för dig och inget margarin säger honSkrattande

Bravo,Anna

http://www.winthers-skafferi.se/

kaisakavat
0

Ja, det tar sig. Förra säsongen gav hon en tjej lågkolhydratmeny! Skrattande

mikaelj
0
Johannika
0

Hon slängde Becel! Way to go girl! Undrens tid är ännu inte förbi!

"It´s not today que le ciel me tombera sur la tete"

Lena123
0

Nyss rekomenderade hon henne att skippa potatisen i matsalen…det blir bara bättre och bättre

maxiq
0

Hoppas Blossom också kollar för hon gör reklam för Alpro Soya just nu…

Skrikandes

Internettan
0

Det där med riktigt smör istället för margarin - det har Anna Skipper förespråkat hela tiden. Inget nytt alltså. Men annars så hänger hon med och uppdaterar sig, det tycker jag är bra.

Sen kanske hon inte är LCHF:are för det, men tycker hon ger bra råd ändå. Sen är ju programmet upplagt enligt ett visst mönster och allt är väldigt tillrättalagt - så det kan ju störa vissa. Men jag har alltid tyckt om hennes program annars.

"Every point of view is a view from a point."

ariaam
0

Ja det har jag hört förut innan jag själv fick upp ögonen för riktiga råvarorGlad. Vet nån om man kan se avsnitten som gått nu på nätet, vi nämligen fler hemma som vill se på tv så det är bara att glömma att se Du är vad du äter!!Skrikandes

[slamslams]
0

Såg programmet med Anna Skipper i går,25/3

Ställer mej undrande till om det verkligen är möjligt att komma i en klänning som är så mycket förliten som den igår.

Kvinnan gick ner 6 kg på dessa 8 veckor det är väl ok, men klänningen gapade rejält i ryggen, minst 15 cm, det är vad jag förstår flera storlekar.

vad tror ni?

Denna kommentar har tagits bort.
Lena123
0

Hon gick ju ner 6 kilo men minskade med hela 15 cm i midjan så därför borde det ju bli en stor skillnad på klädstorlekar också Obestämd alltså inte konstigt att hon kom in i den klänningen.

Hon hade väl förmodligen en väldigt uppsvälld mage av allt skräp hon svullade i sig…speciellt energidryckerna tror jag  ställde till det.

Ser ofta det på skivstångsträningen.Många tjejer som är tjocka och degiga om magen men har smala,på gränsen till magra armar och ben och de är dessutom väldigt klena.

Inkanyezi
0

Jag vet inte om det är stor skillnad på tjejer och killar, men jag minskade inte ett smack i vikt, gick upp ett par kilo, men mitt midjemått minskade 8 cm under en period av ungefär tre månader på LCHF. Sedan dess har det minskat ytterligare, men vikten står där den gör, har vanligen pendlat omkring 61-63 kg med ett minimum av 59 och max 64 under ungefär ett år nu.

mikaelj
0

#11  Det låter som ett jättebra resultat. Eller hur?

mariech
0

Jag har alltid följt Anna Skippers program då jag är intresserad av hälsa o mat överhuvudtaget, förut kunde man se programmen i efterhand på nätet, men inte nu längre. Det är synd, jag har missat alla program nu på grund av att hockeyn gått samma tider…Kan inte förstå varför de inte kan lägga ut avsnitten på nätet….besviken.

Inkanyezi
0

#12 Det Är nog rätt bra. Naturligtvis är jag lite nyfiken på vart det egentligen tar vägen. Om jag minskar i midjemått men står still i vikt måste det ju ha fördelats om, och det verkar som om jag har mindre inbäddat fett i magen, men jag har fått lite mer löst hull precis under skinnet, så det kanske har fördelats jämnt? Det blev tvättbräda fram, men under tre veckor på Kuba med avsteg kom lite tillbaka, men det verkar försvinna nu när jag är tillbaka. Och vikten? Den står där den står; mellan 61 och 63. Jag förväntar mig väl inte att nå bottennoteringen på 59 inom de närmaste veckorna, om alls. Jag är ganska nöjd, men jag har krympt så att jag får ha ett par nummer mindre brallor.

Denna kommentar har tagits bort.
[Karro]
0

Grattis säger jag bara Inkaneszi och Anna Skipper är ju iaf på rätt väg Glad

till skillnad mot Blossom som maxiq påpekar Skrikandes