"Sista hålet"
nu har jag kommit till sista hålet i mitt skärp, dax att köpa nytt?? Jag kan säga att det känns inte fel
. Tog måttbandet i förrgår o mätte så har jag då alltså "krympit" från 108cm till 91 cm, tjohoo..
Kul! Grattis! Det var ingen dålig minskning i mått! Hur lång tid har det tagit?
Tjaa, 1 januari till nu, alltså då, nästan 3 månader
GRATTIS! 
Tack
Kul! 
Grattis :-)
Grattis!
Tack tack
#2 Wow, det var en snabb minskning åxå! Förstår att du är glad! 
åh,stort grattis!!!

Jah
, men jag tränar tre ggr i veckan, kan det ha med minskningen att göra mån tro?? Styrketränar o kör crosstrainer 15 min efter varje pass..jag vet ju att jag inte skulle behöva träna men jag mår så bra av det. Jag är även överrörlig o har jag inte tränat på en vecka så har jag så himla ont överallt, o så har jag obalans i hela kroppen..
#11 Styrketräning är ju bra; ju mer muskelmassa desto bättre förbränning. Men du kan nog i första hand tacka kosten! 
Ja, absolut, jag har ju tränat sen 2002 o aldrig märkt en sån här fantastisk förändring innan Lchf
Ett stort GRATTIS!! 
Way to go! Stort grattis tilll sista hålet!
"It´s not today que le ciel me tombera sur la tete"
Instämmer i föregående talare GRATTIS

Grattis, roligt att det går så bra 
otroligt bra gjort, grattis!
Grattis - bra jobbat!
Tack alla
Jag har varit där rätt länge. Det börjar bli stort. Blir till att göra ett nytt hål innanför det gamla. Snart läge för att köpa nytt skärp i mindre storlek.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Ja, grattis 
Sådana här historier gillar jag, grattis
WOW grattis!

Grattis! Själv är jag nöjd med att vara på första hålet, dvs jag har börjat kunna använda ett normalt skärp köpt i en vanlig affär. Det behövs när byxorna växer!
Ja 
Grattis! 

grattis!.. har fått ta bort ca 10 NITAR på mitt bälte.. och klippt av det..
men visst är det underbart roligt!!!!
absolut

Och jag skaffade nyligen ett nytt bälte eftersom det gamla började bli trött. Men brallorna börjar bli väl skrynkliga i överkanten, så jag får snart se till att skaffa nya. Det är inte alldeles bekvämt med en massa veck under bältet.