Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2080 ggr
tjej39p
0

OT-Spökar det?

Ja vem vet? Det där med RÖDA bilar, vette katten om det har med bilen eller något annat att göra. Men i vilket fall som helst så har jag råkat ut för det. Funkar,,,,funkar inte,,,funkar,,,,funkar inte i X antal omgångar. En röd Golf III:a. Den hade sina hyss för sig när jag var nere i Småland, och funka utan anmärkning när jag var hemme i Örebro. Så har det varit till och från sen den 7/1-2008 tills jag valde att flytta ner till Småland 31/5-2008. Efter det så har hon hållit sig lugn och startat. Förklara det, den som kan!?

StefanBlixt
0

Jag har en polare som har något okänt besvär med sitt hjärta. Det första riktiga symtomet var när han för några veckor sedan rasade ihop på en fest efter en krampartad smärta i bröstet. Han vaknade i ambulansen, något groggy, och frågade VEM VANN???, eftersom han trodde han varit i slagsmål.

Nåja, alla prover var bra, förutom EKG som visade någon slags avvikelse från det normala. Läkaren höll honom kvar på lasarettet i tre dygn för observation. Hjärtat höll sig alldeles lugnt! Naturligtvis.

Väl hemma igen började pumpen leva lite rövare med honom igen, men inte heller denna gång höll det i sig tillräckligt länge för att de skulle hinna se några problem.

Remiss till hjärtavdelning och sedan elektroder på nyrakat bröst och en bandspelare som skulle bäras när han var hemma. En vecka passerar utan besvär. Han åker tillbaka till lasarettet och de plockar bort elektroder och bandspelare. Han åker hem igen (igår) och idag har hjärtat levt rövare igen!

Nu väntar han på en röntgen och någon form av klaff-fotografering. Nu är det bara att hoppas att de hittar vad som orsakar hans problem.

Ibland kan man verkligen få för sig att det spökar.

För den outbildade är ett A bara tre pinnar.

Källa: Nalle Puh

Stefan Bloggar här på sajten

Stefan bloggar också här, på extern sajt

tjej39p
0

Ja usch och fy, hoppas att din polare får rätsida på sitt spökande hjärta.

StefanBlixt
0

Detsamma. Hoppas att din bil håller sig i skinnet också. Skrattande

För den outbildade är ett A bara tre pinnar.

Källa: Nalle Puh

Stefan Bloggar här på sajten

Stefan bloggar också här, på extern sajt