Etikett: om-sajten
Läst 2069 ggr
0
Reklam för övriga ifokus
Nu när vi är det i särklass största forumet i hela ifokusnätverket, så kanske det är på sin plats att göra lite reklam för andra sajter som finns här. Ofta så finns det åtminstone minst en sajt- utöver kolhydrater.ifokus- som kan intressera!
- T.ex finns det många djursajter, som t.ex akvariefisk, blandrashundar, djurhem eller gotlandsruss.
- Eller om man är intresserad av rymden (på olika sätt:) så finns både utomjordiskt, astronomi och astrologi.
- Om man är mer ute efter att läsa om hälsa på olika plan så finns beroenden, ångestsjukdomar, hälsa och healing, sorg, alternativbehandlingar, psykologi m.m.
- Det finns ett stort utbud sajter för olika specialintressen som t.ex flugfiske, fantasy, foto, hoya m.m.
- Till sist vill jag tipsa om sajter där de som är intresserade av det andliga och/eller övernaturliga kanske kan hitta något- t.ex Jesus, övernaturligt, häxor, insidan, druid & shaman eller andlig utveckling.
- För föräldrar, kommande föräldrar och barn så finns det sajter som mobbing, bokstavfolk, barn, skolvägran, singelföräldrar m.m
Det finns dessa och många fler som jag inte tar med här, så om ni får tid över efter att ha hängt här så ta gärna tillfället i akt och titta in på andra forum.
Det skulle vara intressant att få koll på hur många av er som är medlemmar i andra forum, så jag knåpade ihop en liten undersökning här nedan.
utöver "kolhydrater" är jag medlem i: