This is why you're fat
Helt underbar blogg. Det bästa är att många av maträtterna i denna blogg är fullt LCHF-tillåtna! Vissa skulle man kunna pilla bort kolisarna på och mumsa i sig (men vissa är helt hysteriska)
Några favoriter:
Chokladdoppad bacon (måste provas!)
"A chicken inside a duck inside a turkey, all wrapped in bacon"
eller vad sägs om en BACO? :) låter mycket smarrigare än originalet i mina öron…
Va komiskt, är det ett skämt?? Driver någon med oss? Gott ser det ut i alla fall!

Jag måste ha blivit skadad av LCHF-kosten. Chokladdoppad bacon låter… perverst lockande. Syndig nattmacka. Fett, animalier, salt och mörk choklad.
Girigt hutter i hela kroppen!
VILL HA!
MÅSTE TESTAS!
Fabricati diem, pvnc!

Baconwrapped turducken! =)

#1 förmodligen en (huvudsakligen amerikansk) protest mot dagens hälsobesatta samhälle… hur många hälsobloggar finns det inte nu för tiden?? Och överallt på internet möts man av "mirakulösa" viktminskningsmetoder. Trots en titel som kan uppfattas som beskyllande är ändå bloggen en kärleksförklaring till västerländsk skräpmat. Jag Älskar Det.
#2 imorrn ska jag köpa bacon…

Nästa gång jag och pojkvännen gör pizza blir det definitivt pizza på en hamburgare =)

Ett köttskepp kommer lastat med … kött :D

Jag håller med Melindrea och buttercup. Pizza på köttfärsbotten. MMMMMM.
#2: Använd en :-)…
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

#1:
:-| ~~
Apropå konstig Amerikansk mat… Detta är inte så gott eller hälsosamt, men jädrans roligt att se! Maten kommer ca. 2 minuter in.
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=219495&title=bobby-jindals-republican
Baconnayse = majonäs med baconsmak, finns också i Lightversion. En korv inlindad i en pannkaka med blåbärssmak, på en pinne. 
"I think my tongue just took a shit", sa Jon Stewart…
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Hm … och på djuraffärerna finns det tandkräm med leversmak …

raphanus
sajtvärd på Språk iFokus
medarbeider på Karbohydrater iFokus

#11 Ska vi tipsa Unilever om den nya och växande kundgruppen LCHF:are vad gäller dentalprodukter?
Fabricati diem, pvnc!

Åh, wow! Bacon wrapped mozarella sticks… =O``````
Och vem skulle inte vilja ha baconörngottet dom sålde på den där andra siten? Men man kanske skulle vakna med dun i hela sängen.

chocklad &bacon är säkert enormt gott brukar faktiskt använda kakao eller hög% chocklad i många maträtter Pröva marinera i kakao blandat med chili Gudomligt
#11 - Pfft! Oss lär inget Unilever tjäna pengar på. Mina tänder är så glatta att jag måste tänka efter varje dag om jag verkligen borstade bissarna. Men tuggummi med baconsmak kanske vore nåt?
raphanus
sajtvärd på Språk iFokus
medarbeider på Karbohydrater iFokus

tänkte bara meddela att chokladdoppad bacon nu har testats. Tog 99%ig choklad och smälte i micron, och rörde sen i några droppar stevia och lite sukrin, sen doppade jag knaperstekt bacon likt bilden i #0 (fast i den bilden har mjölkchoklad använts, vet inte om det blir annorlunda då)
men… FÖRVÅNANDSVÄRT GOTT!

Och jag har testat pizza på hamburgare. =) Tyvärr krympte köttet, men det blev gott ändå!

#17 åh! jag måste också testa snart :) hut gjorde du? gick det att hålla i pizzan eller föll allt ihop? (man kanske måste äta med kniv och gaffel?)
idag smälte jag 99%ig mörk choklad och blandade med sukrin och knaperstekta baconbitar och gjorde en egen baconchokladkaka.
det här börjar bli ett beroende *går in på thisiswhyyourefat för att dregla/äcklas igen*

Det skulle nog gått att hålla i den, men vi tog med kniv och gaffel. Den höll inte ihop så jättebra, vet inte riktigt hur vi ska fixa det. Men gott blev det!
Ett kilo köttfärs, 5 äggulor, 2.5dl grädde. In i ugnen i typ tio minuter (för att få färg). Lägg på fyllning, in i ugnen för att osten skulle få färg. På pizzerior lägger man på tomatsås, sedan ost och sedan fyllning, förresten.

Gött, måste provas!
åh, kolla denna:

Bacon Weave Roll With Cheese
Denna länk visar hur :) me like!