Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 637 ggr
Margareta
0

Mer info ...?

Nu var det länge sedan jag la in info om olika livsmedels näringsinnehåll.

Det finns under artiklar en rubrik som heter Livsmedel där man kan finna info om tex olika sorters nötter, en del grönsaker och köttfärs tex.

Jag lägger gärna in mer, jag har en stor databas att plocka ur, men undrar nu vad ni vill ha? Ibland kommer det fram av samtalen vad som saknas, men just nu är min idébank tom.

Numer pensionär i Nynäshamn

skogsstjrna
0

jag letade efter ricotta häromsistens, tror jag fick svaret under nån allmän osttråd

Tina-A
0

Jag gick in och kollade, men det var så mycket! Du har inte funderat över att lägga t.ex. nötter i samma tråd istället för alla olika slags nötter i olika, och på så sätt göra det lättare att hitta det man söker?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ofelia
0

Den där osten ni pratade som gott om i nån annan tråd, heter Mascop…nånting(är inte hemma nu och minns inte namnet). Har köpt den igår men det fanns ingen innehållsförteckning.

Margareta
0

Jo visst kan jag lägga in nötter i samma, men då blir det en jättelång artikel, skulle det vara bättre så gör jag gärna det…

Mascarpone är svårt att hitta innehåll på eftersom den oftast är importerad. Huvudingrediensen är vispgrädde och den brukar vara helt ok för oss.

Numer pensionär i Nynäshamn