Meeen vad 17!
Skrev ett inlägg där jag frågade om varför en tråd som blivit låst fortsatte att få in nya inlägg och så blev DEN tråden låst! Fattar verkligen inte varför…
Nu var det så att jag hade en följdfråga angående låsningen; jennix (tror jag det var) svarade att det kan bli fördröjning, men jag kikade in direkt efter låsningen (eftersom jag srev ett inlägg precis när tråden låstes), såg att det inte gick att skriva och ÄNDÅ poppade nya inlägg upp. Flera minuter efter…
Kan alltså några (typ medarbetare) skriva vidare i låsta trådar? Eller är det bara en bugg? *vill ju veta*
Jag låste tråden för jag trodde du hade fått svar på frågan. Förstår inte riktigt varför du skapar en ny men jag låste upp den igen.
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Nej, man kan inte skriva i en låst tråd men ibland registeras kommentaren efteråt.
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Okej… jag skapade en ny dels för att jag inte fattade varför den andra blev låst (trodde det hade blivit något fel) och dels, som sagt för att jag ville ställa en följdfråga. Mest för att jag trodde det blev fel att den låstes. Har inte varit med om att en tråd blivit låst tidigare för att TS fått svar på frågan.
#2 Okej, tack för svar!
#3 Nej, det var dumt. Jag tyckte bara det var en onödig tråd och reagerade för snabbt.
En del trådar tas bort helt enkelt och glöms bort, om det inte har handlat om kosten specifikt så finns ingen anledning att ha kvar dom.
#5 Okej, då förstår jag. Onödig tråd var det kansk, men jag blev så nyfiken och vad göra då om inte fråga?
Ta gärna bort den, ta bort denna också om du vill, jag har ju fått svar nu på båda mina funderingar.