Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 869 ggr
fd-sockerknarkare
0

Min kolhydrat vecka....

Så är jag hemkommen från canarieholmarna och är lite brun på vissa ställen (synd för magen är brunast och när går man och visar magen mitt i vinten??)

Vi hade allinclusive så jag har ätit kolhydrater i form av frukt (papaya vilket jag älskar), troligen de få såserna de hade var det nog mjöl i. Jag har ätit spraygrädde med socker i, glass, melon mm. Sedan har jag jag tagit kolhydrater i flytande form….och GODIS i alla färger och former…

Så vad har hänt med mig och min kropp, jo jag har gått upp 2kg. Fick ont i magen, illaluktnade fisar, finnar har börjat ploppa upp, dåligt humör (ok det kanske man kan skylla på annat men …)

Så i dag fortsätter jag med mitt lchf för här får jag tag i tillräckligt feta goda saker Cool:-D

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Http://northnaked.com

Vi väntar kattungar (mitten av september!)

HarrietKiara
0

Jag ska åka dit om en vecka. Fanns det inget annat att äta eller det var ett frivilligt val?

Love my Kelpie!

nyttigajag
0

sitter och funderar på vad jag ska äta på ullared idag…kanske om det finns en räkmacka utan bröd..tips någon?

fd-sockerknarkare
0

Frivilligt val :-D

Det som är synd är att de har inte så "feta" saker…knappt några såser och bara margariner som fett. Så om du åker så ta med fett. Men går du på restauranger så kan man ju välja på ett annat sätt…där har de nog mera feta såser. Vi var ju på ett allinclusive ställe och där är det tyvärr det som står framme som man får äta… Men till frukost fanns det ägg i alla möjlig former så det var absolut det bästa målet :-D

Njut av vädret! Det är riktigt varmt där nu!!

fd-sockerknarkare
0

#2 fler kanske kommer böja servera omelett om man börjar fråga efter det…måste ju vara det enklaste för en restaurang att göra…

HarrietKiara
0

#3 Tack! Jag ska njuta. Vi kanske kan lägga in bilder här på våra bruna magar. Skrattande

Love my Kelpie!

fd-sockerknarkare
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det här är semester Cool

HarrietKiara
0

#6 Skrattande

Love my Kelpie!