Nej, det måste vara en bugg. Jag kan inte heller se inläggen. Jag använder Safari + Mac. Vad har du för webbläsare? Är det någon annan som kan se inläggen?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna
Jag kan inte heller se dom, använder firefox. Så det är nog samma problem för alla. Testa att rapportera felet på http://support.ifokus.se/ så ser dom som ligger bakom iFokus det.
Fast tyvärr tror jag inte att de som ligger bakom iFokus bryr sig, jag har rapporterat liknande buggar där flera gånger, och har alltid blivit ignorerad. En del är fortfarande inte fixade efter flera månader.
Av en tillfällighet fick jag syn på denna tråd tidigare idag.
Inläggslistorna är för tillfället utlyfta så det är inte ett fel i sig. Vet inte när dom kommer tillbaka.
andreas0 jag har spenderat större delen av kvällen för att leta efter dina felrapporteringar inne på support, Ifall nåt missats. Jag har gått tillbaka ända till augusti och jag hittar bara två trådar. Ena är från augusti och det felet blev avhjälpt då.
Andra tråden jag hitta är från början av feb och vad jag kan se är även dom felen lösta. Det ena gällde ett specifikt felmeddelande och det kan jag inte se har tagits upp igen så det utgår jag från att det är fixat. Det andra felet har jag inte stött på under senare tid.
Så har du nån länk till dina trådar inne på support som du skrivit i och som missats så får se vilka av dina rapporterade problem som fortfarande kvarstår.
En generell sak som fortfarande tyvärr återstår är att det emellanåt är segt och att felmeddelandet timeout expired dyker upp. Dom arbetar på segheten.
Det man kan göra när det dyker upp är att sätta v3. eller www. före kolhydrater.
Och lägga till en sak gällande seghet. Är man inne mellan 2-4 nattetid så kan man ofta råka ut för seghet för det är oftast den tiden dom jobbar med systemet och säkerhetsbackup tas och att det är just den tiden är för det är då minst antal inloggade.
Det är väl självklart att killarna bryr sig om hur det står till på iFokus. Men dom går inte in så ofta och svarar i trådarna därinne. Det är bland annat det jag som Medarbetare är till för. Men endera läser dom själva eller så får dom rapport från mig eller någon annan om det är nåt akut.
Men det är precis som du andreas0 skriver. Bästa stället att rappportera fel så att killarna får vetskap om det är problem/fel är att skriva inne på support. Lite svårt annars för dom att veta vad som behöver fixa.
#3, Jag ska se om jag kan hitta trådarna. Men det får bli en annan dag, det börjar bli lite sent nu.

#3 Tack för svaret! (Rapporterade inte felet eftersom jag inte visste om det var ett fel
)

nobban7 även om man är osäker så kan man komma in på support och kika. Kanske redan finns en tråd om det, även om rubrikerna inte alltid är dom bästa.
Så nästa gång det dyker upp nåt så kom in på support och fråga, även om du är osäker på om det är ett fel eller inte, för det kan ju vara så olyckligt att du är den första som upptäcker ett fel och det är alltid bra att få veta så fort som möjligt när det dyker upp nåt.

#7 ok