Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 984 ggr
tesa1
0

heja jag

Och heja alla andra också som mår bättre!!

Nu har jag nått mitt första viktmål, 1 månad tidigare än planeratSkrattande. Så härligt jag mår (det är ju det bästa!!)

Fick min belöning, NYA SKIDOR!!!!

Vad har ni för belöning till er när ni når mål eller delmål?

Kramisar

Melindrea
0

Grattis!

Hrm. Inte säker på vad jag ska belöna mig med. Kanske ett par nya jeans, eftersom alla mina ramlar av höfterna. Oskyldig

ariaam
0

Grattis, har inget belöningssystem, för mej räcker det att se måtten minska på både måttband och vågFlört

lundsabin
0

Grattis! Har inte ngt speciellt belöningsmål, men nya kläder skulle väl vara bra… men först måste jag få ordning på ätandet!

elisabeth83
0

Starkt jobbat!

Min belöning blir att behålla den vikt jag har idag (om jag nu lyckas lägga om kosten utan att gå upp) då är jag nöjd!

imatt
0

så glad jag blir för din skull och.. inspirerad Har tänkt börja i dagarna och har börjat läsa på Hoppas jag klarar att bli av med 10 kg

Håll tummarna !  Imatt

andreas0
0

Jag får väl instämma i dom som säger grattis.

Men jag håller med, inget belöningsystem behövs. Vad ska man bli belönad för egentligen? För att man ätit en massa god mat? Man kan ju iofs belöna sig själv genom att fortsätta ännu mer god LCHF mat. Tungan ute

shogun
0

Grattis!

Jag ska äta en liten potatis med smör till, men det tar tid tills det är dags.

EALS
0

Grattis!

Jag har som mål att gå ner 15 kilo.

Har klarat 10 nu och har då som belöning att jag ska få tatuera mig. (har velat det innan men ville bli lite fastare först)

När jag gått ner 15 kilo ska jag köpa en helt ny garderob.

Håller med om att det inte känns som att man "håller igen" utan snarare njuter. Men jag tycker det är kul att unna mig saker som inte är relaterade till mat.

För trots allt, känner jag mig stolt och duktig för att jag lagt om kosten även det inte känns som någon uppoffring när jag väl kommit igång.

Aniara4
0

Jag tycker viktnedgången är tillräckligt belönande i sig själv! Jag blir glad när jag ser en ny siffra, och ännu gladare när jag plötsligt känner att jag blivit mindre någonstans, eller som häromdagen när jag packade upp flyttkartongen med "kläder-som-jag-inte-haft-hjärta-att-slänga-fast-de-är-för-små-för-jag-hoppas-ju-någon-gång-komma-i-dem-igen" och plötsligt upptäckte att jag kunde ha mina gamla favoritjeans igen. Jag kan inte komma på någon påhittad belöning som skulle vara roligare än det!

nyttigajag
0

#8 nej man förknippar ju knappast te med massa grädde som mat man går ner av,men det gör man..

nyttigajag
0

belöning? belöningen tycker jag är att äta denna GODA mat VARJE dag! så mycket gott man äter med lchf.

ariaam
0

Åh, jag har oxå gamla kläder som ligger o väntar som har varit för små!!