Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsovinster
Läst 2786 ggr
niloss
0

glad glad glad

Detta verkar vara modellen för mej, har ätit i 4 veckor nu o tappat 4 kilo o i cm ser de ut som följande

midja -5 cm

mage-4 cm

stuss- 5 cm

lår - 2 cm

helt otroligt, o som grädde på moset sa en av mina arbetskamrater att jag har blivit så smal, det värmde. O ändå har de inte vart nån uppoffring, e aldrig hungrig, sötsugen men är hela tiden pigg o glad, jag säger bara  MAKALÖST, tack skaldeman du äger, ( o alla ni andra)

Anninni
0

Grattis, bra jobbat

kaisakavat
0

Det är ju jättebra! Skrattande

Har du mer att gå ner - tänker du fortsätta?

linda85
0

Grattis! Va kul att det går så bra för dig! Alltid kul att läsa om andras framgångar. Det hjälper iallafall mig att hålla inspirationen uppe!

niloss
0

jag vägde 74 när jag började o är 170 cm lång så kanske några kilo till, men jag har tänkt på en sak, när man inte vill ner mer då? hur gör man då? vill inte börja äta mackor o pasta o så igen nån som vet??

[Pennylane1]
0

eftersom kosten ska vara viktnormaliserande så avtar nog minskningen när du nått idealvikt, annars kan du ju alltid öka en smula på kolhydraterna, du behöver ju itne äta pasta och bröd för det! Lite mer grönsaker eller så bör räcka.

kaisakavat
0

Du kan fortsätta äta som nu, men om du vill kan du ju öka lite på kh utan att ändå överge LHCF. Som Pennylane1 skriver.

Margareta
0

Grattis!

Som sagt - lite mer grönsaker och skruva om lite i proportionerna - Sten Sture är bra på att förklara det där när den dagen kommer.

Han säger att han ökar fettandelen när han går ner och minskar när han vill stå still. Vill han gå upp äter han frukt. typ

Som vanligt (pasta, ris och potatis) kommer du aldrig kunna äta dagligen - då går du upp igen. Det är det som är vårt problem som blivit tjocka och det är bara att inse redan från början.

Jag skall be honom komma hit och kommentera när frågan är mer aktuell han hinner inte vara här så ofta nuförtiden.

Numer pensionär i Nynäshamn

niloss
0

Å tack det skulle vara roligt om han gör de. Intressant o se hur man kan modellera med kosten.

Margareta
0

Det går ut på att minska fett och öka kolhydrater - det är inte så svårt. Proteinmängden är alltid ungefär densamma.

Numer pensionär i Nynäshamn