Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 1276 ggr
Gnici
0

Duktig X 2 i dag

Tjenare!

Var på stan idag och hade tänkt att jag skulle äta där också, så jag gick in på en pizzeria, som också har annat. De hade ungstekt lax på dagens. Först frågar jag vad den är gjord av, sedan beställer jag bara lax, utan grädde och potatis. Fick en bit lax och massor med grönsaker. Äter laxen och lämnar grönsakerna orörda. Det var lite liten bit, men jag blev nöjd och jag tackar för mig……..

Nästa projekt var att fara och handla mat + en påse lösgodis till sonen. Det gick bra det med. Lade godispåsen längst ner i kassen med varor. Stannade vid godishyllan och vände och vred på en mörk chokladkaka, men tänkte att det "Det är inte värt att förstöra min fina viktnergång med choklad, om en mörk" Så jag lade tillbaka den i hyllan och gick till kassan.

Gör om det niFlört

Kram på er

magma
0

Härligt Gnici, kul att läsa att det går så bra för dig!! Verkligen strongt gjort. Hur fungerar det med din mage, har den blivit bättre än?

Airam1
0

Sträck på Dig! Du är ju världens strongaste Flört. Anmäler mig direkt till Din fanclub.

[Gitsan]
0

Bra jobbat!!!

odezza
0

Heja Gnici!!!

"still lost in space and time"

Margareta
0

Härligt!!!

Numer pensionär i Nynäshamn

copia
0

Va härligt det är att höra det du berättar!! Det är en uppmuntran och sporre för alla!!