Efter bara en vecka
Nu har jag kört i gång. Efter bara en vecka med superlite kollisar så har jag gått ner 1 hål i skärpet i midjan. Inte mindra än 3 cm! Jag har slängt vågen för den säger ingenting egentligen. Har kört detta tidigare men en personlig tragedi stoppade mig den gången. Något jag saknar är fläsksvålarna som man kunde hitta i chipshyllan, de som kom från Lykka eller nåt? Finns dom inte längre? Känns roligt att vara på banan igen och se att många av er gamlingar finns kvar. Ännu ett bevis tycker jag på att det här är bra det vi håller på med.

Jodå, fläsksvålar finns, de kan vara svåra att hitta dock. Coop forum brukar jag alltid ha tur med.

Somliga Maxi-butker har dem. Livet vore mycket tristare utan fläsksvålar.
Grattis till avsmalnandet. Visst känns det härligt? Själv har jag numera bara ett hål kvar på bältet innan jag måste göra nya hål.

Grattis! Jag har hittat Lykkas fläsksvålar på Citygross i Mantorp tidigare, men det var länge sedan jag köpte några…
"still lost in space and time"

Tack för svåltips! Jag har tidigare köpt på Ciyt Gross i Falun men dom har inga. Inte heller ICA MAX. Coop har vi inget. Jag får väl göra en "svålresa" runt i landet och shoppa : )
Glömde att berätta att jag mår toppen igen! Trodde att jag mådde så bra man kan före innan jag började med LCHF denna gång men ack vad jag bedrog mig. Jag mår mycket bättre nu. Kanske jag kan sluta med blodtrycksmedicinen jag också. Jag har läst att flera har kunnat göra det.

Låter härligt att du mår ÄNNU bättre! 

Jag köper fläsksvålar på Willys!
Visst mår man bra!!