Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 916 ggr
wickan57
0

Idag är det inte kul

Skrev här den 21/2 och var så glad att jag minskat överallt, både på våg och måttband. Idag har jag gått upp. Blev så ledsen när jag vägde mej i morse.

Jag var på kalas i lördags och åt en bit smörgåstårta och en bit vanlig tårta. Kan det komma så här några dar efteråt. Igår drack jag äggmjölk 2 ggr och åt 2 st småportioner av fisk med grönsaker, cf och grädde i ugn. Fattar inte. Är också ut o går mina 5 km varje dag.

Jag blir faktiskt deppig av det här. Är det någon som vet vad jag kan göra. Idag blir det äggmjölk, kanske ett litet mål med fisken som är kvar.

Ha en trevlig dag Eva

nobban7
0

Jo, jga har också märkt att viktuppgången kommer ett par dagar efter avstegen. Det är bara att bryta ihop och gå vidareFlört

Maia
0

Ja, det är precis så lurigt det är. Om man plötsligt äter massa socker eller liknande kan vikten dyka upp en ett par dagar efteråt. Ofta är det mest vatten, så misströsta inte!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

dufva
0

Upp till två dygn efter ett avsteg kan vågen peka uppåt.

Lurigt eftersom man kan ställa sig på vågen dan efter avsteget och tycka att det inte var så farligt men sen fortsätter det åt fel håll ett tag till.

Glykogenlagren byggs upp och vatten ansamlas successivt.

Det finns dock ingen anledning att misströsta och det är knappast fett du gått upp heller..

Ett par dar med strikt kost och det "rinner" av dig igen Skrattande