Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 2327 ggr
[Karro]
0

LCHF på Google!

Kunde inte låta bli att googla på LCHF, var ett tag sen nu!

För det första skriver bara LC och det första förslaget google kommer med är LCHF bara det är ju en hit i sig.

(plats nummer två var LCD tv)

Första träffen man får upp är Kostdoktorn man får väl gratulera Doc till detta för det var nog tanken när han startade sidan Glad

Andra träffen är Kostdoktorns kostprogram.

Tredje träffen är wikipedia

och på en nionde plats hittar vi Airams matblogg!

plats nummer 17 hittar vi KiF! detta i form av odezzas väg med LCHF.

Platserna emellan är diverse bloggar som jag ser även finns här på KiF dvs om en person googlar på LCHF så är sannolikheten att personen hamnar här ganska stor Cool

Visst är det lite roligt Tungan ute

AnnaCathrina
0

Ja, det är toppen. LCHF hörs ju mer och mer och det är väl inte alltid självklart vad det betyder så förhoppningsvis googlar folk på det.

[Karro]
0

Det bästa då är tycker jag att de hamnar på sidor som ger något vettigt Glad

maxiq
0

Av de nybörjare som svarat på frågan om hur de hittat hit till KiF så är det nästan 20% som Googlat sig direkt hit. Av de över 50% som hittat hit via en annan blogg så är det säkert en hel del som hittat till den bloggen via Google.

LatMask
0

Härligt att höra! (Ni vet väl att Google Inc inte vill att vi googlar!?)

fia1
0

Jag skrev lchf på Youtube, fick fram flera fina receptvideos, både engelska o svenska!

odezza
0

Kostdoktorns första länk, dvs länk nr 1, är ju väldigt bra, med uppdelningen i underrubriker!

En gång i tiden låg jag bland de de tio första, tror det var nr 7… Cool

"still lost in space and time"

Margareta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Häftigt Odezza - 7:A på google är värt en blomma!

Numer pensionär i Nynäshamn

odezza
0

Tack för blomman, men det berodde ju på att min artikel ligger här på Kif… Skäms

"still lost in space and time"