Står fortfarande still
Men nu kom jag på i förra v att jag äter nästan en hel påse fishermans friend. Kolla av en slump på innehållet det är 90% kolhydrater. Har inte ätit nåt mer sen den påsen tog slut. Det är sen jag sluta röka som jag gått över till dom. Sen på kvällen tar jag gärna några hårda mackor med smör på till teet, som jag har lärt mej att dricka utan nåt i. I morse när vågfan stod på 88 kg igen tänkte jag på, ja du inte konstigt när jag åt 3 mackor till teet i går kväll. Känner mej lite uttråkad ibland. Dottern min är i Sundsvall under sportlovet. Har väl inget liv egentligen. Inte lätt när man är arbetslös.
Nu vet ju inte jag om detta bidrar till att jag inte går ner men måste försöka tänka på det. Åt ju även lite salta pinnar som jag köpte i fredags, det var längesen. Har väl ätit lite varje dag av den. Nu är den snart slut. Ägg med smör o majonnäs. Broocoli med pannbiffar och grädde med svamp i var annars vad jag åt. Det är ju bättre att steka några ägg istället på kvällen än att ta hårda mackor. Det är rutbröd jag äter som innehåller 7 g kol per skiva. Det är bara att ta nya tag o fortsätta för ger upp gör jag inte o går tillbaka till den gamla kosten. Aldrig. Har nästan aldrig gaser numera som jag jämt hade förut ex
Ha en trevlig dag önskar jag er härute
Det verkar ju som om du har identifierat de värsta bovarna som hindrar viktminskning. Fishermans friend är ingen LCHF-vän! Men det hade du ju begripit själv. Hårt bröd är ju heller ingen hit, om du åt tre skivor hårt bröd fick du ju i dig 21 gram kolhydrater bara där, sen blev det ju litet fler kolhydrater i broccolin och dessutom flera i salta pinnar! Så det är bara att skära bort!
Och precis som du säger, stek ett ägg istället, eller ha alltid kalla kokta ägg i kylen så kan man mumsa på ett med litet majonäs på när hungerl/suget sätter in! Lycka till i fortsättningen!
"It´s not today que le ciel me tombera sur la tete"