Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 1285 ggr
pyre-lena
0

Min första veckas siffror...

Hej!

Jag är så glad att jag måste få dela med mig Skrattande jag har efter en vecka minskat i vikt och centimetrar.

Vikt : 90.0   -2.4 kg

Midja : 91 cm   -4 cm

Mage : 106 cm   -7 cm

Rumpa : 113 cm   -1 cm

Det ska bli intressant och se hur det kommer att se ut nästa vecka Skrattande och just nu finns det inget som helst motstånd att fortsätta. Jag äter och jag är mätt *jublar* sånt här borde alla äta.

Trevlig helg!!!

önskar en tokglad pyre-lena

Magica1970
0

Grattis och välkommen hit!

minnapinna84
0

grattis gud vad kul!!! har oxå hållt på en vecka (lite mer) har inte mätt mig, tänkte göra de den 1 jan. men var tvungen att väga mig, kunde inte låta bli…. :) hade gått ner 3 kg! ok att det mesta är vatten, men bättre att de går åt rätt håll än att de plussas på med massa :)

Lycka till i fortsättningen!!!

solros_666
0

Grattis Vad kul ;)

jejjja
0

Grattis till pyre_lena och minnapinna

Maia
0

Grattis till er båda! Och lycka till under veckan som kommer. Detta sporrar ju till fortsatt njutande av god LCHF-mat.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

Facklan
0

Coolt !!

Välkommen ! jag önskat jag varit lika flitig på att mäta jag har noll kolla extakt men jag känner det på kläderna !

Icegirl
0

Grattis!

Jag har inte lika mycket koll. Kolar endast midjan och den är -10 på 5 veckor. Känner i övrigt på kläderna också. Är superpigg och har mycket energi - men nu håller jag på att bli förkyld.

minnapinna84
0

pyre-lena Hur går det för dig?? Fortf kvar??

tesa1
0

Grattis till det!

Vilken bra idé att mäta sig också! Jag har bara vägt mig. Får göra det när jag kommer hem ikväll,

tesa1
0
tesa1
0

Grattis till det!

Vilken bra idé att mäta sig också! Jag har bara vägt mig. Får göra det när jag kommer hem ikväll, tack för detSkrattande