läsar historier (blev lite långt sorry)
Tänkte kolla. Jag har bett på lite andra sidor som tex MåBra och beroende i fokus, om lite levnadsöden, från deltagare. Samt från läsare av min blogg.
Jag skulle vilja ha lite olika historier från er om hur och varför ni började med kosten, antingen denna eller någon annan. Hade ni sjukdom, var ni deprimerade. har ni haft missbruk innan, etc.
Hur ni har upplevt allt mentalt och fysiskt. berätta eran historia helt enkelt.
Det behöver inte vara något så allvarligt som ni har tagit er ur, det kan vara något normalt som att ni mår bättre idag mot förr.
Tanken är att dessa historier ska funka som en inspiration för dem som läser min blogg.
Jag har börjat skriva ihop liteom tex överätning, hetsätning, anorexi och bulimi, mest eftersom jag själv har haft det. Så min blogg börjar nu ta form och ändras från ren lchf och viktnedgång till även missbruk och beroende av olika slag.
Det är många som har frågat om jag itne kan göra något liknande och publicera dem på min blogg, och jag har sagt att jag ska fråga runt på forumena där jag rör mig.
Jag har några som skriver just nu, och det finns inget krav på att ni ska gå ut med ert riktiga namn.
Vill ni vara anonyma så ska ni vara det. Jag publicerar historierna åt er, så ni inte blir spårade via Ip adresser. Ni har copyn på eran historia, och jag kommer inte publicera den på anant ställe än min blogg så länge jag inte har eran tillåtelse till det. Det är bara jag som vet vem som hör till vilken historia och det kommer fortsätta vara på det sättet, ur säkerhets synpunkt, då många har väldigt utelämnande historier och kan vara rädda för trakasserier. Några har inte enns talat om för sin familj ännu, och då ska deras anonymititet respekteras.
kom ihåg ingen historia är för liten för att synas, eller för stor.
Är ni intresserade kan ni Skicka ett Pm här, eller maila till min bloggs mail: mnl.blogg@gmail.com
vill ni kolla runt på min blogg lite först, få rni göra det:
Detta kan vara svårt att göra och ta lång tid att göra färdigt. Ni ska vara nöjda. Jag vet själv hur svårt det är då jag just nu försöker skriva ihop min egna historia. Det är tungt och jobbigt.
Har ni frågor kan ni maila mig eller skriva en kommentar här, ni behöver inte men det skulle vara bra om man kunde få lite levnadsöden till bloggen, då den i framtiden ska fungera som en informations sida för matmissbruk.

synd att ingen verkar intresserad eller har tid. gör så att jag puffar ett par gånger så får vi väl se om det kommer flera.

Jag är intresserad av att skriva och skulle inte ha något emot om det publicerades så länge jag kan vara anonym. :)
Jag har skrivit så många gånger att jag absolut kan skriva igen, problemet är att just nu bör jag inte sitta vid datorn alls pga nacken… Men om nån vecka kanske jag kan hjälpa dig. 
Jag har haft otroliga hälsoproblem i många år och det är först med LCHF som jag börjat må bättre, på olika sätt. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!